Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prairy schreef:Ik heb mijn weddenschap nog niet opgegeven hoor, ik heb nog een dag te gaan
Nickietje schreef:Hier vandaag weer een stapje verder geraakt...bijna een jaar bij ons en vandaag voor het eerst op de schoot gaan liggen beneden terwijl er nog mensen rondliepen!
Ik zou zeggen...geduld. In ons geval was het heeeeel veeeeel geduld. Ik heb nog nooit zo'n bange poes gehad, maar ook die smelt blijkbaar voor mijn charmes op een dag.![]()
Veel plezier nog en geef je oudje de tijd...het komt echt wel.
Druif_01 schreef:Ik word echt zo vrolijk van dit topic! Wat ontzettend leuk om te zien hoe ze zo opleeft. Iedereen wil dan toch een kat uit het asiel zou je denken? Hier ook een asielkat, maar totaal ander karakter, dat is net een sticker.
savieralover schreef:ik word zo blij van dit topic! Mijn speciaaltje zal binnenkort gaan komen. Een van de katten van mijn BFF komt bij mij wonen. Heel schuchter jongetje van 7 maar een schat van een kat en hij vind mij leuk(blijft leuk dat als er mensen komen hij weg loopt maar zodra hij doorheeft dat ik het ben hij terug gelopen komt en ik hem mag aaien terwijl de rest dat niet mag
![]()
)
blijf je topic lekker volgen! kom maar op met nog meer leuke verhalen!
maliejane schreef:Geef je trouwens ook natvoer? Voor mijn katten geef ik 1x per dag natvoer met extra water. Helpt bij die van mij ook erg goed voor extra vocht
Cubone schreef:savieralover schreef:ik word zo blij van dit topic! Mijn speciaaltje zal binnenkort gaan komen. Een van de katten van mijn BFF komt bij mij wonen. Heel schuchter jongetje van 7 maar een schat van een kat en hij vind mij leuk(blijft leuk dat als er mensen komen hij weg loopt maar zodra hij doorheeft dat ik het ben hij terug gelopen komt en ik hem mag aaien terwijl de rest dat niet mag
![]()
)
blijf je topic lekker volgen! kom maar op met nog meer leuke verhalen!
Is de kat er al? En hoe gaat het?
Ik heb het idee dat mijn oma toch wel wat weinig drinkt. Ze plast maar 1 keer in de 24 uur en dat is wel een grote plas, maar het zou meer mogen zijn denk ik. Ze lijkt verder gewoon helemaal goed, speelt steeds meer en loopt lekker rond. Madam kroelkont komt ook eens in het uur op me af gestormd omdat ze wil knuffelen. Maar goed, ik heb dus van de week een super deluxe fontein gekocht om haar water inname te promoten. Meer water kan sowieso geen kwaad. Het was wel een flinke zoektocht naar een fontein zonder filters (iedere maand een filter tikt snel aan, beter 1 keer een dure bak zonder) en ik heb er een gevonden. Met sensor erbij zodat hij niet onnodig stroom gaat trekken. Ben heel benieuwd wat ze er van gaat vinden.
https://miaustore.com/nl/?ref=701&gclid=EAIaIQobChMI6eLGo4fp7gIVELTVCh2CCAMNEAQYASABEgJeOvD_BwE.
Cubone schreef:maliejane schreef:Geef je trouwens ook natvoer? Voor mijn katten geef ik 1x per dag natvoer met extra water. Helpt bij die van mij ook erg goed voor extra vocht
Ja, maar ik wil van het natvoer af. Vind natvoer meer iets voor de lekker, maar ze kreeg in het asiel 2 keer per dag een zakje. We zitten nu op 1/4e zakje op wisselende tijdstippen van de dag zodat ze er niet op gaat zitten wachten.