Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maureen_M schreef:Het is maar net wat je dramatisch noemt. Vind het wel leuk om alle adviezen en tips van andere te krijgen. Zonder was het wellicht ook wel gelukt maar het is ook leuk om iemand anders zijn visie erop te zien. En ik ben daar erg dankbaar voor. Ieder hier neemt zich de tijd en moeite een antwoord naar mij te sturen en dat word echt gewaardeerd.
Dus ik vraag me af wat er dan zo dramatisch is haha. Heb wel eens ergere topics gelezen
Trouwens, we waren er net een kwijtik was echt in alle staten. Ik heb alle plekken afgezocht (lees de onmogelijk bereikbare afgesloten keukenkasten en zelfs buiten). Pino lag heel erg chill te slapen dus ik had al zo’n gevoel dat Elmo zich gewoon verstopt had. 3 x de bank gecheckt, eronder, ernaast, erachter. Het zweet brak me al uit. Toen maar alles op zn kop gezet en ineens trof ik een klein rood katertje helemaal tussen de kussens van de bank genesteld
oeps
Maureen_M schreef:En Flappie dat is echt een heerlijke foto! Heel mooi kleurtje ook! Is het een raskat? Prachtig diertje en lening ook![]()
Ze hebben hier zojuist hun eerste onweersbui meegemaakt. Ik had verwacht ze terug te vinden in de gordijnen maar in plaats daarvan zaten ze met hun 2tjes uit het raam te kijken. Stoer zijn ze wel
Maureen_M schreef:Oh Balou wat een leuke foto’s!! Ook die van jou flappie zijn ERRUG leuk
Ze maken het goedeten en slapen goed, flinken hopen poep iedere keer, gelukkig ook geen diarree ondanks de voer verandering dus dag scheelt. Ze lopen zelfs al de keldertrap op! Om te voorkomen dat ze er doorheen vallen is mijn vriend de trap nu dicht aan het maken (is dus nu nog een open trap)
Ze vinden het maar niks dat geklop en geboor
Maureen_M schreef:Oh Balou wat een leuke foto’s!! Ook die van jou flappie zijn ERRUG leuk
Ze maken het goedeten en slapen goed, flinken hopen poep iedere keer, gelukkig ook geen diarree ondanks de voer verandering dus dag scheelt. Ze lopen zelfs al de keldertrap op! Om te voorkomen dat ze er doorheen vallen is mijn vriend de trap nu dicht aan het maken (is dus nu nog een open trap)
Ze vinden het maar niks dat geklop en geboor