Wij hadden Nox in een oude babybox op de slaapkamer. Beneden zat zijn broer hem steeds te pesten.
Namen hem wel regelmatig mee naar beneden voor contact met zijn broer.
Maar die had inderdaad een dubbele operatie.
Geen kraag trouwens
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

bedankt voor de tips!!
ik ben ook blij dat ze het goed doen. Trots op mijn kleine guppies.
ons prinsesje wil dus blijkbaar niet alleen buiten spelen.

Ooit toen ik op vakantie was kreeg ik van de kattenoppas (mijn zus) een hevig verontrust bericht dat de gele muis kwijt was. En later gelukkig ook melding dat hij weer gevonden was. Iedereen, en vooral de kat, was in alle staten zonder gele muis.
Die muizen inderdaad... Die zijn hier ook populair. Daar wordt ook mee rondgelopen en tegen gemiauwd...
Enne... wat zijn ze al gegroeid zeg!

Is dat ook nog verschil tussen kater en poes? Frits zit goed in zijn vacht hoor, maar die van Flip is gewoon net iets zachter en meer fluffy ofzo.
In het begin liep hij echt nog duidelijk mank, maar nu zie je als je goed kijkt alleen nog maar een tikje omdat zijn poot korter is. Verder doet hij weer alles wat hij voorheen ook deed en is hij super vrolijk!

)

kan ik een heel foto album van maken..

Wat fijn dat ze zo goed gaan! En dat Frits niks lijkt over te houden van zijn operatie

Ze luisteren ook heel goed. Komen niet op tafel, keuken, aan gordijnen. Alleen op de bank op hun speciale dekentje.

)