Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CharmingS schreef:spottedponie schreef:Balen dat Reno die lijm op heeft! Hopelijk niks ernstigs!
Wij gaan morgenavond bij de praktijkwedstrijd in loosbroek (??) kijken...
Mijn Lola begon het steeds beter te doen, apporteert vooral heeeel goed dus daar ben ik al blij mee! Helaas heeft ze afgelopen dinsdag klem gezeten met haar poot in haar kennel, pols gebroken dus voorlopig rust...
Ah wat balen!! Heel veel sterkte en beterschap voor Lola![]()
@Amies: Ik ga hem helaas niet aanhouden als dekreu aangezien hij maar een bal heeft. Tenzij hij echt ontzettend goed werk levert, maar dan nog lijkt het mij medisch gezien niet goed om met hem te gaan fokken. Mijn broertje belde mij net dat Reno heeft moeten overgeven en dat er iets in zijn kots zat wat op lijm leek, geen idee hoe dat er dan uit ziet, maar goed even in de gaten houden, en hopen dat het er nu uit is. Hij had vanochtend ook een beetje dunne ontlasting. Maar hij heeft dan ook al vanaf het begin dat ik hem heb wisselende ontlasting, de ene keer kan het heel vast zijn en een paar uur later is het wat breierig.
Zit wel te denken om hem op ander voer te zetten, maar mijn teef krijgt ook al speciaal voer wat ontzettend prijzig is, aangezien ze dus geen gluten kan verdragen. Dat kan Reno wel, dus als iemand nog een fijn merk voer weet wat niet meer als 40 euro kost voor 12 a 15 kg hoor ik dat graag
dierenfan schreef:Leuk he herders en hun fijn gevoelige radar richting hun eigenaar.... Ik wordt bijv erg lief elke nacht rond 4 a 5 uur wakker gemaakt dat mijn blaas vol zit. Zodra ik naar wc ga is er weer rust bij hem haha. Ik wordt nooit meer wakker met volle blaas en al verkrampte spieren haha al weet ik niet wat ik fijner vind
dierenfan schreef:Gefeliciteerd!! Wil mijn herder toch ook laten keuren gewoon omdat ik het wil weten maar vind het zo eng dat ik het blijf uitstellen haha