Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jonneke1981 schreef:Ze eten hier altijd KVV en dat eet ze nu al een kilo per dag! Normaal eet ze 400 gram en is ze zeker niet dun. Bij die kilo eet in de avons van ons een prakje en om half acht nog een halve liter volle geitenmelk en dat heeft ze ook genoeg en wil niet meer eten. Maar ze is nu echt dun. Niet schrikbarend gelukkig maar wil er graag weer wat vlees aan. Tis een te goede moeder denk ik. De pups zijn Hollands glorie
Suzzy_3 schreef:jonneke1981 schreef:Ze eten hier altijd KVV en dat eet ze nu al een kilo per dag! Normaal eet ze 400 gram en is ze zeker niet dun. Bij die kilo eet in de avons van ons een prakje en om half acht nog een halve liter volle geitenmelk en dat heeft ze ook genoeg en wil niet meer eten. Maar ze is nu echt dun. Niet schrikbarend gelukkig maar wil er graag weer wat vlees aan. Tis een te goede moeder denk ik. De pups zijn Hollands glorie
Een kilo is niet zo veel hoor. Mijn toller eet normaal ook 400 gr kvv per dag. Tijdens een nest eet ze 2 kg kvv, puppybrok zoveel als ze wil, geitenmelk, kwark, rauw eitje, pensstaafjes,... Per dag.
Van zodra de pups begonnen met kvv gaat dat van haar maaltijd af. Dus die 2 kg blijft, maar er gaat 1 maaltijd van naar de pups. Van zodra die een week of 5 zijn komt dat wel niet meer toe.