fransje23 schreef:Ik deed altijd het oortje maar dat was omdat bij het pootje ik waarschijnlijk meer gaatjes en bloed had dan mijn kat. Pootje was een no go..
Hahaha.
Hier trouwens net even flinke schrik gehad, poes had een (hypoglycemisch) insult

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fransje23 schreef:Ik deed altijd het oortje maar dat was omdat bij het pootje ik waarschijnlijk meer gaatjes en bloed had dan mijn kat. Pootje was een no go..
Letizia schreef:Ik denk wel dat ik het fijn vind om het 1x met de dierenarts te doen, zodat ik precies weet waar te prikken en gewoon alles even door te spreken
Ik zal maandag navragen of de fructosamine ook gecheckt is
Letizia schreef:Ik breek weer even in, in je topic ts, hoe is het met je kat?
Vandaag is die van mij begonnen met insuline, Jimmy is niet meer opgenomen omdat ik hem het hele weekend al zelf getest heb (wat de dierenarts verbaasde, blijkbaar maakt ie dat niet veel mee). Ook wil de ik andere insuline dan hij voorschreef, die had ie niet liggen, maar heeft ie wel voor me besteld, echt top! Ben dus nog wel met cansuline begonnen, maar vanaf vrijdag ProZinc. Ik zit op het diabetesforum voor katten, waar ze echt fantastisch meedenken!
Ik heb hem zelf meerdere malen getest vandaag, hij is mooi gezakt in z'n waardes en zat nog aardig toen hij zij 2e dosis kreeg.
Ik zit ook op het internationale forum omdat ik wil kijken of Tight Regulation voor ons gaat werken, maar dan wil eerst de prozinc hebben.
M'n vader gaat een box maken waar een kattenluik met chip op komt, daar kunnen voorlopig de andere 2 katten hun eten staan, zodat Jimmy er niet bij kan. Bij TR mogen ze absoluut geen brokjes hebben. Jim krijgt nu ook een compleet natvoer, eerst zat hij niet aan de brokjes, maar vandaag wel, duidelijk dat hij zich beter voelt. Dus voor hij aan de TR begint moet ie eerst detoxen, toestand... Maar goed, het is investeren, maar hopelijk werpt het z'n vruchten af zodat ik met m'n wisselende diensten de insuline beter kan toedienen en nog mooier, als ie in remissie gaat
popcornlover schreef:De tight regulation heb ik ook voorbij zien komen. Alleen nog niet geprobeerd. Wel heb ik een paar maanden alleen vlees gevoerd, maar helaas gaf dit niet het gewenst effect. Alleen extreem grote schommelingen in de glucosewaarden. En een enorm stinkende kattenbak!!!
GDG schreef:popcornlover schreef:De tight regulation heb ik ook voorbij zien komen. Alleen nog niet geprobeerd. Wel heb ik een paar maanden alleen vlees gevoerd, maar helaas gaf dit niet het gewenst effect. Alleen extreem grote schommelingen in de glucosewaarden. En een enorm stinkende kattenbak!!!
Op vers vlees?
Letizia schreef:Gaf je 1 blikje van 200 gram aan 2 katten op 1 dag en verder niks of nog brokken? Want zonder brokken klinkt dat als heel, die van mij krijgt 240 in z'n uppie zonder brokken.
Bij mij staat de kattenbak buiten onder een afdak, dus geen idee of ze meer zijn gaan stinken