Super leuk! Bedankt voor de reacties! En nog niet aan gedacht om het in het Engels te doen, wel een goed idee misschien heb er nu een Nederlands bericht bij gezet.
Gelukkig kleine dingen zoals op de salontafel willen komen en in het tv meubel klimmen, dat mag hij dus niet van ons maar hij bijt ook graag in kabels.. Dus ik heb hem de hele ochtend in de smiezen moeten houden om hem wanneer nodig te corrigeren. Maar hij heeft het redelijk door inmiddels. Hopelijk blijft dat zo hihi
hihi echte kitten nog dus! Komt wel goed! (Alhoewel die kabels hier wel ruim 4 jaar hebben gekost kuch kuch)
Fortitude
Geplaatst: 21-11-17 15:42
Wat een heerlijk bekkie
De meeste katten leren best wel snel als je consequent bent, dus dat geeft hoop Alleen blijven ze dan soms toch stiekem als ze denken dat je niet kijkt (of het ze gewoon op dat moment geen hol interesseert dat je wel kijkt xD) stout doen
Toffeltje
Geplaatst: 21-11-17 16:02
Wat een prachtig dier! Ik herken er de bengaal wel in terug, vooral die glanzende vacht. Het koppie is wel echt anders (behalve het patroon natuurlijk), echt een beetje tijgerachtig breed!
Bij ons hielp tegen het kabelbijten alleen een speciale plastic kabelbescherming. Niet helemaal zoals het bedoeld was: de kabelbeschermer bleek veel lekkerder om in te bijten dan de kabel. Vriendlief had met veel moeite overal beschermers om de kabels gelegd, maar de kat bijt nu het liefst in een stukje overgebleven kabelbeschermer, mafkees...
Hahaha XD ja ik ben heel benieuwd hoe snel hij er vanaf blijft.
Vanmiddag was hij wel weer heel lief! Ik heb expres mijn brood aan de salontafel gesmeerd om hem uit de tent te lokken. Hij moest alles zien maar hij bleef met z'n pootjes van de tafel af
Hij doet het goed! Ik heb hem een aantal keer wel achter het behang kunnen plakken maar over het algemeen gaat het goed. Hij is lekker eigenwijs kitten. Maar hij begint sinds gisteren een beetje te snappen dat als ik 'uh' zeg, ik het ook echt meen dat hij iets niet mag doen We mogen zeker niet klagen! Verder is hij super aanhankelijk en volgt je continu door het hele huis. Als we weggaan of gaan slapen gaat hij naar zijn eigen kamer en dat doet hij super. Als hij straks meer gewend is mag hij ook alleen beneden blijven. Nu vertrouw ik er nog niet op dat dat goed gaat hihi.
Hij doet het goed! Zal snel weer wat foto's plaatsen. Hij word groot. Hij is nu 3.5 kilo en word aan het eind van de maand een half jaar hij is verder niet dik, hij os gewoon nu al even groot als een gewone huiskat hihi. De fokker gokt dat hij 6 tot 7 kilo gaat worden!
Hij is wel regelmatig lekker overenthousiast waardoor ik een indrukwekkende verzameling krassen op mijn handen heb maar iedere keer als hij in plaats van het speeltje mijn hand grijpt zeg ik 'zachtjes', en dat begint hij gelukkig steeds beter te snappen. Hij is sowieso heel slim, hij trapt nergens in. Als je aan een kant van zijn kattentunnel ritselt sprong hij er in het begin in. Nu loopt hij om en springt op je hand
Het gaat goed met hem! Hij is lekker druk en ondeugend We zijn er wel over aan het denken om er nog een vriendje bij te nemen we zitten te denken aan een blauwe rus, die is namelijk wat rustiger en ook anti allergisch (mijn vader is allergisch) Hebben jullie een leuk idee?
Wat een knapperd. Als hij druk en doenig is, zou ik juist gaan voor een kat met dezelfde energie. Als je een te rustige kat neemt, kan die heel veel stress krijgen als Bram hem/haar constant uitdaagt om te spelen Misschien een sphynx? Die kunnen ook heel speels zijn en hebben iig geen haar. Wel huidschilfers natuurlijk.