kiwiwitje schreef:Ja er valt voor beide wat te zeggen.. Onze reu is sowieso niet zo sportief aangelegd. Dus snap best dat ie er niks aan vind.. Die vind het bijvoorbeeld ook echt wel ruim voldoende om 5 km te wandelen. Als ie tussendoor mag zwemmen vind ie t goed.
Wij hebben deze loopband:
https://www.domyos.nl/loopband-essential-run-id_8353401
Die vol staan met water zijn vermoedelijk onbetaalbaar..
Ik snap sowieso wel dat ze er niks aan vinden, zelf zou ik het ook saai vinden maargoed hij hoeft het ook weer niet perse helemaal geweldig te vinden. Als hij er maar geen hekel aan heeft. Ik hoop dat hij het leuk vind of in ieder geval wel best vind. Als hij dat dan bijv 20 min per dag moet doen moet dat gewoon maar even, ik moet ook wel is dingen doen die ik minder leuk vind. Maar als hij er een hekel aan heeft word het een strijd en dat gaan we niet doen. Het is natuurlijk ook gewoon een aanvulling en niet in plaats van een wandeling.
Ik denk dat een van mijn andere honden het helemaal te gek zal vinden, alles waarbij hij kan rennen vind hij fantastisch, hoe harder hoe beter. Ik heb zo n vermoeden dat dat een hond is die er uit zich zelf graag op zou gaan staan, maar hij heeft het kwa gewicht niet nodig. Maargoed als we er toch aan aanschaffen en hij vind het leuk mag ie er ook wel is op.
Die jullie hebben ziet er netjes uit! Ook een beetje een normale prijsklasse. Die vollopen met water zullen inderdaad wel onbetaalbaar zijn en in huis ook niet zo handig denk ik.