Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Phoya schreef:Ben heel blij dat je haar gevonden hebt. Ik maakte me ook al zorgen om een zielige moederpoes die haar kittens opeens niet kon vinden.
Ik zou het raar vinden als ze haar niet meer terugzetten bij haar kittens. Domme vraag misschien, maar waarom zouden ze ervoor kiezen ze apart te houden?
Nog even bij elkaar zijn tot de kittens ouder zijn is toch alleen maar goed?
. Bij reekalfjes gaat ook standaard het verhaal rond dat je ze niet moet aanraken, omdat de geur de moeder afschrikt bladibla, (en ook al vind ik het vreselijk dat onwetende mensen al heel snel denken een jong dier te moeten 'redden' en dus ook zomaar meenemen), het volgende filmpje laat zien hoe een reemoeder, na een heleboel dagen weg van haar kalf nog over haar jong [voorheen kreupel en nu vol mensen- en hondengeur] denkt.
Het zou natuurlijk wel het perfecte einde zijn, ondanks dat de kittens wel fleskittens zullen blijven, zou het mooi zijn als ze met liefde/opvoeding van mams groot kunnen worden natuurlijk. Maar zoals ik al zei is dat helaas niet aan mij.. Ga natuurlijk morgen wel even vragen of ze dat geprobeerd hebben, maar ik ben erg bang voor.

Arme ziel.