Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ze worden elke dag drukker en ik verbaas me er echt over waar ze allemaal op klimmen, je moet echt continu oppassen. Maar die van mij zijn ook wel super aanhankelijk en plakken de hele tijd aan mijn benen
wel leuk om te vermelden dat nadat ik het bericht van gisteravond postte de mannen samen op de eettafel waren geklommen, jessie het gedrag van zijn broer overneemt en dus ook via de bank omhoog klom en sammie een blaadje van mijn bos bloemen had getrokken en hiermee aan de haal ging haha. Vanochtend ging we wekker en waren ze aan het racen en miauwen. Voor het eerst dat ze samen naar me toe kwamen en ik ze beiden lekker kon aaien. En spinnen dat ze deden!
, brokjes, de staart van de andere kat... Ze gaan maar door haha.
Ik ben benieuwd waar de katjes van TS het liefste achteraan rennen. Hier was dat een rood touwtje en propjes aluminiumfolie. Gewone papierpropjes vonden ze maar zo zo.

Ik moest erg lachen toen ik las dat ze aan je bos bloemen zaten. Ik kan nu nog steeds geen bloemen laten staan. Als ik uberhaupt bloemen in huis heb dan gaan ze 's nachts met ons mee naar de slaapkamer. De poesjes hebben al menig vaas en bos gesloopt