Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rianne1994 schreef:Opvoeren tegen de leeftijd tja ik heb 5 hondjes in deze leeftijd gehad. Die bleven wellicht 1 week slungelig en dun daarna was het weer oke. Verder dog lovers gold krijg ik volgens mij een proefpakketje van dus die ga ik zeker proberen. Zoals ik zei heb ik alles opgeschreven op een sticky.
Verder vind ik het soms een beetje apart gaan. Plaats een foto van een schraal paard op een slungelige leeftijd en heel bokt valt erover beest moet meer eten. Ik wil mijn hondje wat voller krijgen is dat niet goed...de logica is beetje zoek hoor.
[ Video ]
Dit filmpje heb ik gemaakt van hoe hij eet..
@duhelo: ik heb rauw gehakt geprobeerd.. of bedoel je gewoon blokjes rauw vlees voor honden?
Rianne1994 schreef:Hij eet ja. Maar hij heeft wel ondergewicht. Zn heupbotten bijv steken uit dat hoort niet. En zeker een hond in de groei kan wel wat extra gebruiken. Mijn andere hond voldoet ook biet aan de rasstandaard ook te dun maar bij hem is het wel de leeftijd. Hij is nu gewoon weer slungelig dat mag. Maar machito is gewoon mager. Dat is niet oke.
Hij is niet "gewoon" dun het is geen hazewindhond die dun hoort te zijn. En dat is lastig te zien vanaf een foto. Maar als je hem in het echt ziet, zie je het zelf ook.