De kittens van Jiala beginnen langzaam tekening te laten zien, ze worden steeds mooier!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik volg je ook op Facebook trouwens! Super leuk.Celine_Famke schreef:Heb je nog nieuwe foto's? Ik kan geen genoeg krijgen van die schattige, lieve kittenfoto'sIk volg je ook op Facebook trouwens! Super leuk.
Onze Maine Coon poes zit nu op dag 44 en lijkt te beginnen op dit moment... Heel spannend dus! Kan echt niet wachten!
Oopsie! Bjarni schreef:Wauw, wat een leuke nestjes!
Je hebt er nu dus nog 2 beschikbaar?
Mijn vriend en ik zijn rustig aan het kijken naar een derde kat erbij, vooral als vriendje voor onze 2 jarige Britse Korthaar zodat hij de Maine Coone dame wat meer rust gunt.
Zou je me op de hoogte willen houden welke kittens er eventueel nog beschikbaar zijn?
maar ik verwacht of een blauwe Rus kater en/of een kater of poesje uit het nestje van Jiala. Wanneer ik meer weet kan ik je daarvan op hoogte houden als je wil?
op Facebook ook nieuwe filmpjes 

Ik ben dol op katten
Ik zou zooooo graag gewoon al die katjes willen hebben

Daar zou je toch uren naar kunnen kijken?
Op dit moment zijn ze ook leuker, maar dat is gewoon omdat ze net wat ouder zijn. ze maken nu echt al contact met je. Vandaag was voor het eerst dat de kittens van Jiala ook echt op me reageerde door naar me te miauwen en in mijn richting te lop... ehhh waggelen
Denk dat die met een paar dagen ook een stuk actiever gaan zijn
En qua uiterlijk? Smaken verschillen, ik vind beide nestjes echt prachtig
Hoewel dit volgens mij een eenmalige bestelling was, dus niet meer bij te bestellen voor jullie helaas
wanneer ze zelf echt contact met je kunnen komen zoeken