Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
secricible schreef:Wat ik overigens echt heel bijzonder vind: destijds waren hier mensne die dachten aan lyme. Daar zijn geen redenen voor gevonden en ze heeft ook langdurig antibiotica gehad helemaal in het begin die ook bij lyme gegeven zou worden dus die diagnose kan niet.
Maar de reden dat deze symptomen bij lyme gezien worden is dat sommige vormen van lyme dus een hersenontsteking veroorzaken. Dus die diagnose heeft er destijds wel heel dichtbij gezeten bijzonder genoeg.
Hannanas schreef:secricible schreef:Wat ik overigens echt heel bijzonder vind: destijds waren hier mensne die dachten aan lyme. Daar zijn geen redenen voor gevonden en ze heeft ook langdurig antibiotica gehad helemaal in het begin die ook bij lyme gegeven zou worden dus die diagnose kan niet.
Maar de reden dat deze symptomen bij lyme gezien worden is dat sommige vormen van lyme dus een hersenontsteking veroorzaken. Dus die diagnose heeft er destijds wel heel dichtbij gezeten bijzonder genoeg.
Wat een fantastisch nieuws.
Nog een bijzonder puntje: de hersenontsteking adv de oude mri is dus puur op deze beelden vastgesteld? Destijds en nu geen verhoogde markers in het bloed die richting een ontsteking wijzen?
Echt razend interessant en mocht het niet uit het bloed zijn gekomen zijn jullie allemaal grote bofkontjes. Hier strijden dagelijks mensen voor, voor een diagnose evt behandeling van onverklaarbare klachten.
En wbt je andere hond, dat topic weet ik nog goed incl chemo en kipnuggets, super wauw dat hij nu alweer een jaar schoon is.
Nog velen velen velen jaren allemaal samen gewenst.