Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KimD schreef:Tycho schreef:Vergeten we nog de kosten van vaker wassen , stofzuigen , dweilen, versleten bankstellen, smerige auto, slijtage vloer, gordijnen en wat nog ..
Smetvrees?Gelukkig zijn wij geen vrienden, je zou sterven bij ons thuis, of in onze auto.
KimD schreef:Tycho schreef:Vergeten we nog de kosten van vaker wassen , stofzuigen , dweilen, versleten bankstellen, smerige auto, slijtage vloer, gordijnen en wat nog ..
Smetvrees?Gelukkig zijn wij geen vrienden, je zou sterven bij ons thuis, of in onze auto.
Lisitano schreef:Ik heb het uitgerekend wat ik aan mijn drie grote honden kwijt ben per maand en dan kom ik op € 181,70. Met één hond doe ik 2 cursussen per jaar en met één andere doe ik er één. Dat is ongeveer 300 euro per jaar. Dan het enten, ongeveer 250 euro. Elke maand koop ik nieuwe snacks of accessoires voor ongeveer 25 euro. Dan zit ik aan 105 euro voer elke maand. En de vlooien- & tekenbestrijding elk jaar á 85 euro.
Oppas hoef ik gelukkig niet omdat mijn vriend vanuit huis werkt of mijn moeder graag op ze past als wij weggaan. Je kunt ook eens kijken op http://www.opoe.nl of http://www.hondenoppas.nl.
Ik leef aardig luxe met mijn honden, het zou veel goedkoper kunnen. Cursus doen we puur omdat we het leuk vinden. Ik heb ook allerlei spellen thuis, een kickbike aangeschaft en een ruime auto voor hen. Verzekerd heb ik ze niet overigens.
mirriejj schreef:Lisitano schreef:Ik heb het uitgerekend wat ik aan mijn drie grote honden kwijt ben per maand en dan kom ik op € 181,70. Met één hond doe ik 2 cursussen per jaar en met één andere doe ik er één. Dat is ongeveer 300 euro per jaar. Dan het enten, ongeveer 250 euro. Elke maand koop ik nieuwe snacks of accessoires voor ongeveer 25 euro. Dan zit ik aan 105 euro voer elke maand. En de vlooien- & tekenbestrijding elk jaar á 85 euro.
Oppas hoef ik gelukkig niet omdat mijn vriend vanuit huis werkt of mijn moeder graag op ze past als wij weggaan. Je kunt ook eens kijken op http://www.opoe.nl of http://www.hondenoppas.nl.
Ik leef aardig luxe met mijn honden, het zou veel goedkoper kunnen. Cursus doen we puur omdat we het leuk vinden. Ik heb ook allerlei spellen thuis, een kickbike aangeschaft en een ruime auto voor hen. Verzekerd heb ik ze niet overigens.
Op de een of andere manier had ik gedacht dat jij veel meer kwijt zou zijn
Paulina schreef:Uitlaatservices verschillen onderling erg in prijs/kwaliteit verhouding. Ik woon in een hele andere buurt dan TS maar wij hebben er hier bijvoorbeeld 1 in de rondte lopen die er 20+ bij zich heeft en €18 per dag rekent en uur op een bankje gaat zitten, maar ook een die er met maximaal 10 loopt en maar €8 vraagt en ruim 2 uur met de honden bezig is.
Mijn tip: vraag echt naar wat de uitlaatservices met de honden doen en loop als dat mogelijk is een keertje mee, dan weet je waar je je hond heen stuurt.
geerke schreef:xSlvna schreef:Hondengeur is gewoon niet fris. Je kent vast wel die woningen waar je inloopt en dan echt het gevoel hebt dat je in een hondenkennel bent beland.
klopt,dat is het effect als je een hond opsluit in een ruimte van 10 m2...dat gaat inderdaad stinken.
Amigo_stan schreef:Het zal hier vast wel ergens al geschreven staan, maar als je geen tijd hebt voor een hond. die dus uitgelaten moet worden door een uitlaat service. Waarom neem je dan een hond? Als je de tijd niet hebt? Beestje moet hele dagen thuis zitten als jullie aan het werk zijn?
Eerlijk neem dan geen hond. Zoek zelf een oppas hond die je alleen hebt als je liefde en tijd er aan kunt besteden. Hier is de hond nooit hele dagen alleen en gaat al zeker niet naar een uitlaat service.
Amigo_stan schreef:Het zal hier vast wel ergens al geschreven staan, maar als je geen tijd hebt voor een hond. die dus uitgelaten moet worden door een uitlaat service. Waarom neem je dan een hond? Als je de tijd niet hebt? Beestje moet hele dagen thuis zitten als jullie aan het werk zijn?
Eerlijk neem dan geen hond. Zoek zelf een oppas hond die je alleen hebt als je liefde en tijd er aan kunt besteden. Hier is de hond nooit hele dagen alleen en gaat al zeker niet naar een uitlaat service.
Amigo_stan schreef:Sonja_vR schreef:Amigo, als jij nu eens gewoon goed leest zie je dat er 2dagen in de week zijn dat er een uitlaat gewenst zou zijn dan hoef je ook geen onzinnige berichten te tiepen die niet van toepassing Zijn
*Typen.
En ja dat vind ik veel.