Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lui_ schreef:Krijg kippenvel van je verhaal. Heel veel sterkte met dit verlies.

Hierbij wordt de as vermengd met hars en aan de binnenkant van de ring aangebracht. Zo lijkt het van buitenaf een doodgewone ring, maar ik weet dat ik Rens toch dichtbij me draag. In eerste instantie was ik ervan overtuigd dat ik dat niet wilde, maar nu voelt het alsof ik het wel wil. Toch wacht ik nog even met dit besluit, voor hetzelfde geld denk ik hier volgende week heel anders over en dan kan ik het niet meer ongedaan maken. Hetzelfde geldt voor wanneer de as is uitgestrooid en ik niet een beetje voor mezelf heb gehouden, eenmaal uitgestrooid kan ik er niets meer mee. Voorlopig blijft alles dus in de askoker zitten. kally schreef:Mooie ring, en fijn dat je op deze manier er wat troost en verbondenheid uithaalt!

Wij hebben altijd bouviers gehad. Blonde reu, toen twee teven (zwart en gestroomd) en nu weer een blonde reu. Allemaal heel anders, bij de eerste reu was ik nog heel jong maar zodra er bezoek kwam ging hij voor m'n wieg staan tot hij zag dat t goed volk was. De ene teef was erg neurotisch, maar heel energiek (resultaat: achter iets aanrennen en vervolgens struikelen onderweg
. De andere teef was een goedsul. Maar ging nou niet naar buiten als het regende, want ze had echt zoiets van
en ze weigerde om op het gras te gaan zitten
gold ook voor de puppycursus toendertijd. Hoezo ik op t gras, weet je wel niet hoe nat t is