Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ze houd bijvoorbeeld enorm van op haar buik geaaid te worden. Hebben hier ondertussen al meerdere katten gehad en geen 1 wou op de buik geaaid worden. Er zijn er zelfs 2 die jou gewoon aanvallen. Ze wil ook nooit buiten, is snel op haar tenen getrapt, wil bij mij niet in bed slapen omdat ik te veel beweeg, bij mijn zus wil ze dat wel. Als er ook maar 1 kat op haar kussen heeft geslapen hoeft ze dat kussen niet meer, want het is niet meer haar kussen. Ze eet soms samen met de reu (berner sennen) uit de bak als er wat vleesrestjes ingaan. Nu goed, ze weet gewoon heel goed wat ze wel en niet wil. Dikke kans dat ze binnen een uur de brokken niet meer wil maar wel het recovery voer hoor. Maar maakt niet uit, wat erin gaat gaat erin

DeMolenhoek schreef:De andere eten er ook van dus ga nooit weten hoeveel zij heeft gegeten. Het is hier ook een open huis met nauwelijks gescheiden kamers dus apart steken is ook geen optie. Ach, ik ga wel af en toe een paar uur slapen en ze dan weer in de gaten houden, ze slaapt nu zelf ook, maar zusje is binnen 6 uurtjes ook weer wakker, dus is wel te doen hoor
En wat een mooie kat is ze.
Warme melk etc heeft haar allemaal niet kunnen overtuigen.
Daarom dat ik het gisteren nog even aankeek, maar ondertussen begint ze toch weer licht uitgedroogd te raken.