Iemand nog een konijn? (Konijn gevonden)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 20:31

Eoweyn_x schreef:
Nou sorry, als mensen dingen blijven vragen en uit hun verband blijven rukken, blijven verdraaien, is het mijn goed recht om daarop te reageren.
Het gaat gewoon over het onderwerp en gewoon over de dingen die TS zegt. Niets offtopic gedram.

Trouwens, wie is Eowyn...? Ik zie alleen mijn eigen gebruikersnaam, Eoweyn dus. Lezen is blijkbaar erg moeilijk...

dít is wel offtopic gezeur :Y)

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 20:37

Vorige week heb ik ook een tam konijn gevonden. Deze heb ik gevangen en de dierenambulance gebeld. Hij is naar de konijnenopvang gegaan. Ook staat hij op amivedi.

Bentee

Re: Iemand nog een konijn? (Konijn gevonden)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 20:41

Ik heb niet alles bijgelegen, maar wat top dat je dit konijn hebt opgevangen !
Als je zelf geen ruimte hebt/konijn wilt hebben kun je hem/haar misschien naar het dichtstbijzijnde asiel brengen? Heb trouwens geen idee of en wat dat kost hoor, maar ik weet wel dat de asielen goed zijn in het herplaatsen en koppelen van konijnen.

Wel een fijne gedachten dat het beestje voor nu in goede handen is bij jou :)

Eoweyn_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 20:42

Jouw reacties nu ook Jeika dus dat scheelt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 20:47

Eoweyn_x schreef:
Nou sorry, als mensen dingen blijven vragen en uit hun verband blijven rukken, blijven verdraaien, is het mijn goed recht om daarop te reageren.
Het gaat gewoon over het onderwerp en gewoon over de dingen die TS zegt. Niets offtopic gedram.

Trouwens, wie is Eowyn...? Ik zie alleen mijn eigen gebruikersnaam, Eoweyn dus. Lezen is blijkbaar erg moeilijk...

Uh, wie is? Eoweyn? Ik zie alleen Eoweyn_x

Ontopic: goed dat je het diertje opvangt TS! Ik zou zoals hier gezegd werd ook kijken of een opvang misschien een optie is.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 20:56

Maar met alle respect, al dat gezeik over wel of niet castreren. Ts heeft het beest goed bedoeld opgevangen. Ze heeft niet gevraagd om dit beest. dus wat zij er mee doet moet zij weten. Dan is er niet eens een discussie mogelijk over of zij hem moet castreren. of wat voor kosten ze moet maken om dat beest naar de opvang te brengen of een andere te halen. Wie zijn jullie om daar over te zeiken? Als zij haar konijn om wat voor reden dan ook niet wil of kan koppelen aan een ander is dat haar keuze. En ja een beest houden kost geld. Maar daar gaan jullie toch niet over?! Ik sta echt versteld van de meest onbeschofte reacties.

Petje af TS. Je bent goed bezig

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 21:01

Is het geen gezeik over wel of niet koppelen/castreren gaat het wel om een naam

Mensen wat interesseert het hier vraagt ts allemaal niet om hoe nutteloos en eindeloos kunnen mensen discussiëren

Ts hoe gaat het inmiddels met het konijn?

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 21:20

Ik denk dat er een bepaalt iemand beter kan ontstippen aangezien het er niet beter op gaat worden en ze er zelf dnek ik niks prettigs aan vindt?

Ik hoop dat het konijn het nu goed maakt TS, heb je nog wat acties ondernomen?

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 21:26

Eoweyn_x schreef:
Jouw reacties nu ook Jeika dus dat scheelt.

Weet je wat jij denk ik het beste kunt doen: een topic openen waarin je met hartelust kunt discussiëren over alles wat met konijnen te maken heeft :j
In eigenlijk elk topic wat ik lees over konijnen vind ik jou aanwezig op een negatieve manier. Ik weet dat je het beste voorhebt met alle konijnen, maar door op deze manier advies te geven denk ik niet dat je mensen helpt.

Offtopic, maar gewoon een tip.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 21:38

Moderatoropmerking:
Helaas plaats ik hier nu een definitief slotje. Na twee keer een verzoek om ontopic te blijven, lukt dit blijkbaar niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 12:21

In overleg plaatsen wij een update over TS haar situatie.

Het konijn blijkt een rammelaar te zijn en daarom zal TS op zoek gaan naar een nieuw tehuis voor hem.