Maaaarije schreef:Ik zie inmiddels het probleem eigenlijk niet zo goed meer.
Ts was in paniek, waarschijnlijk nooit een bevalling van een koe gezien, kan je haar ook niet kwalijk nemen.
Heeft contact proberen te zoeken met mensen die er wel verstand van hebben, zowel hier als door naar de zoon van de boer te gaan. Iedereen heeft tenslotte niet een complete familie in z'n telefoon lijst staan.
Vroeg hier wat te doen, ze heeft contact gehad met een DA die aangaf dat er waarschijnlijk niks aan de hand was.
En dat was het dan toch ook? Ze mag daar gewoon komen, heeft voor haar eigen gevoel en zekerheid de DA gebeld, wat behalve je eigen telefoonkosten niks kost.
Dus ben ik van mening dat TS goed gehandeld heeft.
Ze heeft hier foto's geplaatst en kreeg hier ook bevestiging dat het niets raars was.
Anders had ze daar misschien nog wel in paniek gezeten wat te doen en of alles wel oke was.
Klopt, het meningsverschil is nu of je bij zoiets meteen de da moet roepen of niet.
Froukje kreeg door haar nuchtere mening wat nare reacties en ik hoop ook oor de bovenstaande reactie dat een aantal bokkers begrijpen waarom boeren zo reageren en niet op de manier zoals we dat bij paarden gewend zijn.
Verder is het ook veel onzin
met zinloze persoonlijke aanvallen, ongebaseerd.