Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en ik ben niet de enige die erover valt. Het komt een beetje over als, ik krijg niet te horen wat ik wil horen dus ik ben gelijk over de zeik. Inderdaad, waarom open je dan een topic? D_Desteny schreef:Sorry maar ik vind echt dat je je dood moet schamen zoals je hier mee omgaat! Een jong konijn zonder wintervacht kan niet buiten al helemaal niet zonder vriendje! Je had hier over na moeten denken voor je haar kocht. Nu is het konijn de dupe van jouw egoïstische keuze. Ik vind dus helemaal niet dat je haar gered heb. De kans is heel groot dat ze ziek wordt doordat je het niet goed doordacht heb.
Ik ga me niet verlagen tot jouw niveau en kan gewoon in nette woorden zeggen wat ik er van vind, dat het niet leuk is wat ik zeg is natuurlijk wat anders. Ik heb juist alles door gelezen het hele topic! Ik heb mij de rest van de pagina's al ingehouden maar je slaat alle goed bedoelde adviezen in de wind en wil haar ondanks dat er meerdere mensen duidelijk zijn geweest over de risico's haar toch gewoon buiten zetten. Ik heb ook wel gelezen dat je dat nu nog niet gedaan heb maar dat wil je wel. Zoals je nu over haar praat,(dat beest) bevestig je mijn gevoel alleen maar mee.
Eoweyn_x schreef:Dat doe ik gelukkig ook nieten ik ben niet de enige die erover valt. Het komt een beetje over als, ik krijg niet te horen wat ik wil horen dus ik ben gelijk over de zeik. Inderdaad, waarom open je dan een topic?
simo0ne schreef:D_Desteny schreef:Sorry maar ik vind echt dat je je dood moet schamen zoals je hier mee omgaat! Een jong konijn zonder wintervacht kan niet buiten al helemaal niet zonder vriendje! Je had hier over na moeten denken voor je haar kocht. Nu is het konijn de dupe van jouw egoïstische keuze. Ik vind dus helemaal niet dat je haar gered heb. De kans is heel groot dat ze ziek wordt doordat je het niet goed doordacht heb.
Ik ga me niet verlagen tot jouw niveau en kan gewoon in nette woorden zeggen wat ik er van vind, dat het niet leuk is wat ik zeg is natuurlijk wat anders. Ik heb juist alles door gelezen het hele topic! Ik heb mij de rest van de pagina's al ingehouden maar je slaat alle goed bedoelde adviezen in de wind en wil haar ondanks dat er meerdere mensen duidelijk zijn geweest over de risico's haar toch gewoon buiten zetten. Ik heb ook wel gelezen dat je dat nu nog niet gedaan heb maar dat wil je wel. Zoals je nu over haar praat,(dat beest) bevestig je mijn gevoel alleen maar mee.
Sorry maar waar lees jij dat ze naar buiten gaat dan? Ze staat in de garage, of is dit ook buiten in jouw ogen? Dat ze nu alleen is, is dan maar even zo. Er wordt hier meerdere malen ook aangegeven dat je een konijn beter kan koppelen rond de 4-5 maanden. Je kent de persoonlijkheid van dit konijntje nog niet, daar heb je haar te kort voor en ze zal zich zeker nog wel gaan ontwikkelen.
Het enige wat ik je mee kan geven is dat je voor haar, wanneer ze naar buiten gaat toch een maatje gaat zoeken van dezelfde leeftijd. 3 is een oneven aantal, en stel je voor dat ze een koppel vormt met het mannetje dan is het andere vrouwtje alleen.
.