Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
essiesilly schreef:friesam schreef:Ik vermoed dat het niet alleen mijn kat is we hebben nog een dader in de buurt.
Hoes zie ik niet zitten en de tuin aan passen voor paar maanden, zou dan voordelig moeten kunnen.
Ze is heel handig want onze hele tuin is omringd door 2 meter hoge muur. Ze gaat tegen de muren omhoog.
Overbuurman is bang dat het krast op z'n splinternieuwe auto.
Zijn hond loopt regelmatig bij ons door de tuin maar heb geen zin in burenruzie.
Maar hoe kan de hond wel in de tuin en je kat moet over een 2 meter hoge muur klimmen om er uit te komen...
Ik heb zelf geen problemen met kattenpootjes daarnaast met gewoon lopen en zitten hebben ze echt hun nagels niet uit :s als het met praten niet op te lossen is zit er niks anders op dan je kat binnen houden of er anders gewoon "schijt" aan hebben
Yipee schreef:Wat een rare reacties lees ik hier van mensen. Een auto dat geen pronkstuk is? Echte autoliefhebbers zijn net zo gek op hun auto als wij op onze paarden en andere dieren!
Desiree schreef:Waarom zou je de tuin niet op een degelijke manier omheinen met op een paar lagen stroomdraad? Ik weet dat het wat kost, maar dan kan je kat naar buiten.
friesam schreef:Ze is heel handig want onze hele tuin is omringd door 2 meter hoge muur. Ze gaat tegen de muren omhoog.
Crista schreef:1 of 2 keer betrappen en een emmer water over poeslief heen gooien... doet ie het bij dìè auto in elk geval niet meer.
Hielp bij de vorige kat van mn ouders ook super!

troi schreef:Tja dat zijn katten.. Moppert hij ook op de duiven als die op zijn auto zitten?
Je zou voor hem een autohoes kunnen kopen.
Hij blij, jij blij, kat blij. Het is heel normaal voor katten om op de motorkap van een auto te gaan zitten. Lekker warm als ze net terugkomen. Mocht je buurman het niet accepteren, dan kan hij zijn auto eventueel ook ergens anders zetten? Tenslotte was de kat er al en was het voorheen geen probleem? friesam schreef:Stroomdraad zou een goede oplossing zijn maar we willen absoluut hier weg en ook eigenlijk niet al te veel geld meer uitgeven.
Shenavallie schreef:Goed voorstel!Hij blij, jij blij, kat blij. Het is heel normaal voor katten om op de motorkap van een auto te gaan zitten. Lekker warm als ze net terugkomen. Mocht je buurman het niet accepteren, dan kan hij zijn auto eventueel ook ergens anders zetten? Tenslotte was de kat er al en was het voorheen geen probleem?