WiancaR schreef:Ik zou gewoon het licht op de slaapkamer een keer aan laten en slapen met z'n maskertje op. Kijk wat ie dan doet.
Onze kat kwam ook structureel naar boven aan de deuren jengelen en ging zelfs zo ver dat hij de deur open sprongDan had ik twee katten triomfantelijk in bed liggen. Dat heb ik opgelost door elke keer als hij begon gelijk een enorm klap op de deur te geven. Inmiddels snappen ze allebei dat ze niet op de slaapkamer mogen als de deur dicht zit en liggen ze allebei op de bank, want een mandje is te min voor ze
.
Als we het licht aanlaten in de slaapkamer dan duurt het een kwartiertje langer voordat hij begint
Uiteindelijk besluit hij toch te gaan zeuren, of het licht nou aanstaat of niet. Hij begint gewoon eerder als wij het licht uitdoen.
Dan had ik twee katten triomfantelijk in bed liggen. Dat heb ik opgelost door elke keer als hij begon gelijk een enorm klap op de deur te geven. Inmiddels snappen ze allebei dat ze niet op de slaapkamer mogen als de deur dicht zit en liggen ze allebei op de bank, want een mandje is te min voor ze
.
, en beide katten graag de planten opeten dingen van het aanrecht afgooien en in de prullenbak kruipen. Voor hun gezondheid houden we ze daar dus buiten als er geen overzicht is, overdag als wij erop kunnen letten dan mogen ze er wel in.
kat=