Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. In haar normale doen was het dus echt geen aardige poes, wilde niet zo veel geaaid worden, dan werd ze echt boos. Maar toen ze ging bevallen vond ze het heerlijk. Misschien vind jouw poes het ook wel fijn, het is ook een soort afleiding denk ik
. Als ze het inderdaad fijn vind, nou, ga er dan maar even voor zitten
. Als ik bij onze Onera stopte met wrijven werd ze onrustig, tsja wat moet je dan? Buikje wrijven dan maar heel lang
ze is toch weer in de bench gaan liggen, dus ik kan even thee zetten, heel sociaal van r
ze ligt nu plat met zo nu en dan 1 poot omhoog, hoe lang duurt zo'n bevalling gemiddeld dan? gezien de timing had ik eigenlijk soort van gehoopt dat ze rond het avondeten klaar zou zijn

Maar ik kan me je zenuwen voorstellen (met de cavia's wel eens zitten wachten en die zijn eigenlijk enorm snel) en dan duurt wachten altijd lang. Dus toi toi toi en hopelijk mag je snel je 4 verrassingsbuikbewoners gaan ontmoeten. petraaken schreef:Als ik mag af gaan op mijn bevallende merries kunnen die ook min of meer zo'n pose aannemen als ze weeën hebben. Ik mag hopen voor jou dat ze niet zo kreunt en steunt als mijn merries als die echt aan het bevallen zijn.
petraaken schreef:Als ik mag af gaan op mijn bevallende merries kunnen die ook min of meer zo'n pose aannemen als ze weeën hebben. Ik mag hopen voor jou dat ze niet zo kreunt en steunt als mijn merries als die echt aan het bevallen zijn.
lovelanga schreef:petraaken schreef:Als ik mag af gaan op mijn bevallende merries kunnen die ook min of meer zo'n pose aannemen als ze weeën hebben. Ik mag hopen voor jou dat ze niet zo kreunt en steunt als mijn merries als die echt aan het bevallen zijn.
Moest voor mijn studie filmpjes kijken van katten die aan t bevallen zijn, maar die kunnen ook flink schreeuwen