Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Fem schreef:Absoluut de Weimaraner.
Zelf opgegroeid met vanalles (jackies, boeren foxjes en nu hebben we al 12 jaar een kruisinkje en een paar jaar een Golden Retriever).
Maar de hond van kennissen is meerdere keren komen logeren en ik ben gewoon verliefd geworden op hem, maar zeker ook op het ras!
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hp ... 1199_o.jpg
[ Afbeelding ]
Mijn huidige hondjes:
[ Afbeelding ]
Black_Devil schreef:Fem schreef:Absoluut de Weimaraner.
Zelf opgegroeid met vanalles (jackies, boeren foxjes en nu hebben we al 12 jaar een kruisinkje en een paar jaar een Golden Retriever).
Maar de hond van kennissen is meerdere keren komen logeren en ik ben gewoon verliefd geworden op hem, maar zeker ook op het ras!
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hp ... 1199_o.jpg
[ Afbeelding ]
Mijn huidige hondjes:
[ Afbeelding ]
Wat een leuke honden!
Mag ik vragen wat het linkse hondje voor ras is?

Ik kan hem commanderen en hij luistert goed, en dat vind ik mooi whahaha. Doet alles wat ik zeg. Dat mag ik wel.

Als een van de kinderen niet zich fijn voelt of ziek is, volgt hij ze op de voet en legt zijn koppie op hun schoot. Met name mijn dochter van 7 kan lezen en schrijven met hem.

danielle_s schreef:De Tosa Inu heeft mijn hart gestolen
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Vroeger heb ik een kruising Poedel gehad, ooit komt er nog een Koningspoedel

Animal schreef:Oja, en naast de Duitse Herder ben ik ook helemaal gek op mijn 'sheepdog'![]()
Ontzettend trouw, volgzaam en heel sociaal. Loopt zowel los als aan de lijn altijd heel braaf mee![]()
Dit is Sam
*klik*
En als puppy
dees_daan schreef:Animal schreef:Oja, en naast de Duitse Herder ben ik ook helemaal gek op mijn 'sheepdog'![]()
Ontzettend trouw, volgzaam en heel sociaal. Loopt zowel los als aan de lijn altijd heel braaf mee![]()
Dit is Sam
*klik*
En als puppy
Zijn ze makkelijk zindelijk te krijgen?
En ze zijn ook een beetje erg lomp. O.a. daarom niet zo geschikt als huisdier

Fem schreef:Black_Devil schreef:
Wat een leuke honden!
Mag ik vragen wat het linkse hondje voor ras is?
Geen idee.
Nouja, ik heb wel enig idee; we haalde haar moeder uit het asiel een kruising boerenfox x Jack Russel.
Maar wat de papa was is onbekend, ze bleek zwanger van de straat geplukt te zijn.
vind t een heel leuk hondje namelijk