blondies schreef:Nee, dat heeft hij niet. Ligt hij gewoon te slapen die tijd? Ja, en dat weet ik omdat ik een camera op de bench gericht heb die ik vanaf mijn telefoon kan bekijken en ik krijg een melding als hij geluid maakt. Nog nooit een piepje gehoord.
Soms hebben dieren geen keus in bepaalde opzichten en dat zal bij jouw dieren niet anders zijn.
wat kán die hond dan anders als slapen op zo'n kleine ruimte???
blondies schreef:kimmie261 schreef:maar op een slechte dag zit jouw jonge hond dus 14 uur opgesloten in een kooi van 1m2??
pas maar op voor zijn poten,heb hier al verschillende jonge herplaatsers gehad met kromme poten van zoveel en lang in een kooi opgesloten zitten...
Hoe kan ik mij hierdoor niet persoonlijk aangesproken voelen?
en het is hetzelfde als dat ik BIJVOORBEELD schrijf dat mijn hond een dinobot heeft gekregen en dat mensen zeggen : pas maar op daar kan je hond een splinter van binnen krijgen en echt,ik ken honderden honden en geen hond die een splinter heeft gekregen van een dinobot...wil niet zeggen dat dat dan ook nog nooit wel ergens gebeurd is toch?????
dat zijn toch geen aanvallen,dat zijn waarschuwingen....als je daar al geen verschil in ziet...
Honden hadden beschikking over 3 etages en waren met z'n tweeën dus geen enkel probleem.
Uitslapen zou ik ook nooit meer kunnen, en dat gaat perfect! Heb in het begin ook een bench gehad tot ze een maand of 5 was daarna los gedaan en nu wil ze er niet eens meer in. Ja de auto bench gaat perfect!

)
toen ben ik pas fulltime gaan werken en dit ben ik niet van plan tot in de eeuwigheid te doen. Mijn hond is nooit langer dan 4 uur alleen. Lijkt mij toch prima
Vergeten jullie ajb niet dat we allemaal dierenliefhebbers zijn, het beste voor onze dieren willen en dat er meerdere wegen naar Rome zijn.