Huisdieren op bed..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 07:34

M'n eerste hond heeft 14 jaar op een ikea velletje naast het bed gelegen. mn huidige hond was een kneusje als pup. Die is in bed beland en er nooit meer uit gegaan. M'n volgende gaat gewoon weer op het kleedje of in een mandje.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 07:36

Hier is mijn slaapkamer ook kattenkamer.. Dus ja, die liggen heerlijk bij me.
Alhoewel de kater liever op mijn bureaustoel ligt. Die komt buurten als ie merkt dat ik wakker ben.

Ze liggen altijd op het dekbed dus geen last van haren op het matras.
En ach, een keer extra wassen weegt niet op tegen een heerlijk tevreden spinnende kat die tegen je aankruipt als het koud is <3

Is ooit begonnen met een kitten die voor nood wel opgesloten moest zitten omdat we een moordlustige logee hond in huis hadden.
Maar die kroop altijd in een reismandje en lag dus niet op bed. Daarna een asielkat gehad die zich op mijn bed het veiligst voelde en nergens anders durfde te komen, die kon ik er niet afjagen..
En vanaf toen is het fout gegaan :')

De honden liggen wel keurig in hun mand. Die zijn me echt te groot.

Goof

Re: Huisdieren op bed..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 07:42

Katten komen nooit op bed, mij te harig, bah bah.
De hond had ik voorheen wel eens op bed, maar inmiddels ook niet meer.
Ik vind mijn bed een stuk frisser zonder beesten, heerlijk :D

Tess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 07:49

Wij hebben hier geen huisdieren, bij mijn schoonouders lopen 4 haarballen (Bearded Collies) rond die als de kinderen er niet zijn in de "logeerkamers" op bed liggen. Het komt dus regelmatig voor dat we daar 's morgens gewekt worden door een krabbelende poot aan de deur omdat het wel de bedoeling is dat als het dag is wij het bed verlaten of minstens de hond erbij laten :').

Als ik daar dus overdag een tukje ga maken, lig ik gezellig lepeltje lepeltje met een haarbal wat eigenlijk best lekker warm is. Al moet ik er niet aan denken dat er 's nachts nog 1 of 2 tussenin duiken, dan zouden ze vrolijk weer de gang op geschopt worden met de mededeling dat ze het 's morgens weer opnieuw mogen proberen :))

En als ze hier in huis zijn, mogen ze allemaal beneden blijven. Ik wil pertinent geen dieren boven hebben de huiskamer is ok maar verder is het diervrije zone. Mochten er hier ooit huisdieren komen blijft die regel ook van kracht.

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 07:52

Hier heb ik 1 kat en mijn hond op bed. De hond begint wel vaak op bed, gaat er halverwege zelf af, en komt zich rond een uur of 4 weer melden om lekker tegen mij aan te liggen.

Ik was altijd heel fel tegen honden op bed, totdat dat pupje zo lief keek en mijn vriend er niet was. Hondlief kan zo lekker knuffelen.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 07:59

Van kinds af aan heb ik al beesten op bed ik weet dus niet beter, ik slaap ook barre slecht als ik er niets op heb liggen wat snurkt oid.
Huidig hebben we een kat (htk) en hond (grote boxer) er op en heel af en toe komt onze zwarte poes (noor) ook op het hoekje slapen.

Ik verschoon het bed ook 2 keer per week.
Mede dat het bed eigenlijk zelden bezet is (ik slaap snachts en vriend overdag)

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 08:02

Thuis bij mijn ouders slaapt mijn kat ook meestal bij mij, soms ligt ze op een stoel en soms komt ze ineens strak tegen me aan liggen. Ik mag vooral niet anders gaan liggen, want dan komt er heel hard een Prrr uit :') De andere kat piest graag alles onder op slaapkamers, dus die mag niet me.

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 08:04

Hier zijn de slaapkamers verboden terrein voor onze katten.
Die van ons verharen nogal erg en dat vind ik echt niet fris in bed. :=

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 08:06

Alle honden op bed zou een beetje vol worden (9 stuks), maar er liggen er altijd twee bij ons. Heerlijk vind ik het.
En dan soms kinderen er ook nog bij:

Afbeelding

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 08:11

Afbeelding

Mijn monster ligt graag op bed. Maar 's nachts gaat ze toch echt naar beneden naar haar eigen mand/bia bed :D
Als we een weekendje weg zijn mag ze wel altijd op bed slapen.
1 voordeel ze verhaart niet :))

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 08:13

Onze kat gaat elke avond wanneer wij op bed gaan aan het voeteneind liggen. Geen last van hem dus vind het wel gezellig!

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 08:14

Diablo schreef:
Alle honden op bed zou een beetje vol worden (9 stuks), maar er liggen er altijd twee bij ons. Heerlijk vind ik het.
En dan soms kinderen er ook nog bij:

[ [url=m/GMzicL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wel schattig zo :D

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 08:16

Het ging mis bij mij toen de katten thuis kwamen en de 'kattenkamer' nog niet af was.
Mijn katten zijn asiel katten en in mijn ogen dus zielig :') dus mochten ze op bed en nu kan ik niet meer zonder ze slapen :+
Mona mijn 5 kilo ObesiKat begint de nacht in lepeltje lepeltje met mij waarbij mn arm afgelebbert wordt :Y) Dan als ik me omdraai is ze beledigd en gaat ze in dr mandje liggen die in de hoek van de kamer staat.
Lisa ligt de hele nacht naast mn hoofd en krijg regelmatig een poot in mn gezicht :+

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 08:21

Onze katten slapen vaak bij ons op bed. De ene slaapt vaak op mijn kussen, waardoor ik alleen het hoekje overhoud :')
De andere vaak bij de voeten van m'n vriend. Ik kan er niet tegen als ze bij m'n voeten liggen, dan kan ik niet bewegen en woelen, en dat doe ik nogal vaak.

Hond op bed zou ik niet willen, die komt toch buiten en viezigheid, katten ook op de bak natuurlijk maar vind dat toch anders.

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 08:22

Tjah waar ging het fout... Zou het niet meer weten :')

Meneer is inmiddels wel de koning... Slaapt elke nacht trouw onder de dekens in m'n knieholte. Hij weet gelukkig wel dat dit een extraatje is en zodra ik hem wegstuur gaat hij gelijk het bed en de kamer uit. Maar ik geef eerlijk toe, in de winter is het best lekker warm aan je voeten :o

Afbeelding

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 08:25

Kana schreef:
kimmie261 schreef:
hier 8 honden in bed :j :+:

Wat voor mega mega kingsize bed heb jij dan wel niet! :wow:

in een eenpersoonsbedje past dat natuurlijk niet,maar we hebben 3 bedden voor de honden erbij aangeschaft :j

dus ruimte zat....zou niet zonder de hondjes willen slapen,en ik lees hier veel 'stinkende honden' en vies??

mijn honden stinken echt niet,ruiken zelfs lekker,meestal naar wasmiddel van de bedden,en vies...we gaan ruim na de laatste keer uitlaten slapen en dan hebben ze gewoon schone pootjes en haartjes :j

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 08:34

Ik vind dieren in bed echt vies.
Hond en kat mogen niet eens boven komen ons domein hebbenze niets te zoeken.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 08:37

Ooit mocht het niet, totdat hond nummer 1 deuren open ging maken. Toen kwam er een mandje op de slaapkamer, daarna een kleedje op het voeteneind en daarna een kleed over het hele bed. We gingen verhuizen en nummer 2 kwam erbij, nu staat er een mandje in de slaapkamer en slaapt hond nummer 1 of beneden op de loveseat of in het mandje. Ze komt even knuffelen op bed als de wekker gaat. Hond nummer 2 slaapt officieel buiten, maar als hij binnen mag, ligt hij op bed voor een uurtje en daarna in de mand of boven aan de trap. Tot de wekker gaat.

Dus wij liggen regelmatig met 2 mensen en 2 Duitse Herders in bed, wij mensen vechten om een stukje dekens en de honden liggen boven op de dekens/boven op ons. :')

Niks vies aan, ze ruiken niet, zijn niet smerig en moddenpoten enzovoorts maak ik standaard schoon na het uitlaten. Beneden houden lukt toch ook niet, ze zijn meesters in deuren open maken.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 08:44

wij maken er ons ook schuldig aan..de kat in bed nast hoofdkussen op handdoekje :+ en zodra de honden de wekker horen, lopen ze slaapdronken naar boven en ploffen op bed, om nog mee te snoozen :o
1 hond, die slaapt standaard op zn kleedje in de slaapkamer, die is heel waaks en blijft altijd rondom ons...
Och, dan die slaapkamer maar rondje extra schoonmaken hoor..vinden het wel gezellig en de oppas ook.

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 08:50

mijn kat lief slaapt heel vaak bij mij tegen mn buik aan eigenlijk overal
maar het bijzondere is dat hij mij wakker maakt met nachtmerries

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 08:57

Ik vind het nog gezellig ook.
En mijn naakthond verhaart niet.
:))

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 09:05

Schuldig..

Als mijn vriend er is mogen ze het absoluut niet..maar als hij er niet is..dan gaan ze lekker mee! Zou het bijna jammer vinden dat ik deze maand ga samenwonen en dat het samen slapen met mijn twee vriendjes dus over is ;(

Afbeelding

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 09:15

's nachts ligt de hond naast mijn bed, overdag mag hij erop. Hij heeft het ooit wel geprobeerd, maar ik ben een ontzettend onrustige slaper dus hij had het ook heel afgeleerd.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 09:40

Ik kan zelfs moeilijker slapen zonder katten op bed! Ik ben tussen katten geboren, ze lagen al in de wieg toen ik een paar dagen oud was en ze zijn altijd gebleven. Ik ben er dus zo erg aan gewend dat ik gewoon beter kan slapen met minimaal 1 kat op/in bed. Hier liggen er nu meestal 2 in de avond, eentje naast me en eentje bovenop me. Als ik wakker word wisselt het nog wel eens, maar zodra ze horen dat ik wakker ben, zijn ze allemaal aanwezig (zijn er 4). Gelukkig heb ik een groot bed!

Ik word van veel dingen wakker, maar geklier van katten slaap ik dus doodleuk doorheen. Ik werd laatst wakker met een dode muis naast me.... Dat is heus niet netjes alleen neergelegd, daar is druk mee gespeeld en ik heb dus niks gemerkt. Eentje gaat ook graag op mn hoofd of in mn nek liggen, ook daar slaap ik dus doorheen....beetje jammer dat je dan zo stijf wakker wordt!

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 09:43

De katten mogen bij ons gewoon op bed, ze komen niet buiten en zijn verder ook met de kattenbak erg schoon. Heb daar dus geen problemen mee.

De hond die komt absoluut niet boven, ten eerst mag ze nog geen trap lopen, ten tweede is boven de plek waar de katten zich terug kunnen trekken van de hond en als laatste vindt ik het vies. De hond loopt buiten, loopt overal doorheen en vervolgens ga ik erin liggen. Nee dankje.