Dan gok ik toch op de IBD, mijn kat zit ook aan de prednison hierdoor en jammergenoeg is dat voor de rest van haar leven. Ik moet daarin een balans vinden en dat is heel lastig
Dat ze aankomt is een goed teken zeg! Hopelijk blijft het goed gaan!
femo
Geplaatst: 25-03-15 11:28
Wauw! wat een respect voor jullie!
Vorig jaar ben ik mijn grootste kattenmaatje verloren aan FIP. Hij had de natte variant en kwam heel plotseling opzetten. hij heeft al te lang geleden, naar mijn idee, maar onze artsen dachten aan een hardnekkig virus.
die van ons kotste niet, maar poepte niet meer. was duidelijk in schock. dronk heel veel, omdat hij zo'n dorst had door die lekkende aderen.
In het begin van het topic was ik daar erg bang voor bij jullie. maar als het beter lijkt te gaan, kan het toch bijna geen fip zijn?
Heel veel sterkte, en ik hoop echt dat het goed komt met jullie gratenpakhuisje! arme ziel! aan liefde ontbreekt het iig niet!
anitaolja
Geplaatst: 25-03-15 12:54
Die van mij had ook Fip, de droge variant, begon met haar oog was een vlek in te zien en na verder onderzoek bleek het Fip te zijn...ook alles geprobeert maar tevergeefs....
Hopen dat het met jouw poes iets anders is en het gaat redden en ben elke keer weer blij dat het nog steeds "goed" gaat
Ze wilde gisteren weer maar amper zelf eten, dus we zijn vandaag maar weer aan het dwangvoeren. ik heb vandaag hele dag gewerkt m'n man is met Chibi bezig, hoop dat het weer wat beter gaat vanavond.
Waarschijnlijk is er nog maar één gok, toch opereren en hopen dat ze het haalt,sterkte.
femo
Geplaatst: 27-03-15 09:11
Omg ts.. Wat afschuwelijk. Ik ken het gevoel. Hebben ze al een BuikTest gedaan? Naald in de buik steken en kijken of er dradentrekkend vocht meekomt? Ik wens jullie ontzettend veel sterkte. Jullie hebben al het mogelijke gedaan..
Heel veel sterkte...heel sneu maar dan beter voor het dier, dan hoeft ze zich niet meer zo naar te voelen...alleen maar overgeven is ook niets....(waarschijnlijk zit de darm verstopt door iets)
Oef....ik had zo graag ander nieuws gelezen.... Heel veel sterkte.
Anoniem
Geplaatst: 27-03-15 18:27
Chibi is om 17 uur heel erg rustig op onze schoot in geslapen.
Ik wil jullie ontzettend bedanken voor het meeleven en meedenken. Had niet verwacht dat dat zo'n steun kon zijn
Zijn erg verdrietig, maar we hadden geen keuze meer. We laten haar cremeren, ook om onze zoon straks met een ritueel afscheid te kunnen laten nemen. Hij wilde niet mee.
De dierenarts denk dat het FIP is. De droge vorm. De verdikking in haar buik had zich weer verder uitgebreid.