Die bullterriërs zijn ook leuk!
En die blauwe stafford, wat een kop zeg, prachtig!
Leuke Duitse herders ook!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Eoweyn_x schreef:Mywishmax schreef:Dat valt echt mee.Werklijnen die niet stuk zijn, zijn er ook nog zat in NL hoor. Het is wel een mooie hond! Heeft hij ook al zijn certificaten gehaald, of alleen getraind? Ga je hem officieel laten aankeuren?
Hier 2 Duitse Herders en een 3e hopelijk op komst. Een bijna 6 jarige lookalike die we als 2 jarige uit het asiel gehaald hebben, Tessa, en een bijna 2 jarige stamboom werklijn, Tay. Tessa is onze luie huishond en met Tay trainen we intensief en willen de eind dit jaar, begin volgend jaar laten aankeuren als dekreu. Met nummer 3 is dat ook de planning.
Tay
[ Afbeelding ]
Tessa
[ Afbeelding ]
Dat is wat ons verteld is. Dat zijn vader uit Tsjechië komt is ook erg interessant.
Je ziet veel meer mechelaars en dergelijke dan Duitsers. In die paar weken hebben we echt al mensen gehad die hem graag over zouden willen nemen.
In heel z'n stamboom zijn alle honden HD vrij.
Een DH met Tsjechische voorouders, hd vrij en kerngezond hoor ik persoonlijk niet zo vaak. Zie ook alleen Duitsers met doorgezakte heupen en dat heeft hij totaal niet.
Hij heeft de certificaten, de vorige eigenaar heeft 3 jaar lang met hem gewerkt/getraind.
Willen we ook zeker doen. Zijn er nog niet zo in thuis, sowieso in fokken niet dus is nog even uitzoeken hoe en wat.

Annoya schreef:Mijn Nana komt ook van MP. Ze was toen 13 maanden oud in haar chippapieren zag ik dat ik al haar 3e eigenaar was. Nana kan ook perfect zitten voor een koekje, en zweven haar billen een paar centimeter van de vloer, en ja hier ook een lompe schoot. Hoewel ze tegenwoordig liever naast dan op me zit.
yep doet Hummer ook! Hij ligt ook vaak met zijn kop plat op de bank/deken/grond (de gedeelte tussen zijn ogen op de grond zeg maar). Dat kán niet fijn liggen maar hij ligt regelmatig zo dus zal wel. Of die neus helemaal in een deken geduwd.
Echt, iedere BT is prettig gestoord
wat een knappe hond pppffff

Alddable schreef:Uiteraard mag mijn hond ook niet achterwege blijven, meet Ninjo!
Een 6 jarige reus en een mega lieve hond. Kruising Alaska Malamute x Chow Chowx Mechelse herder.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
, een husky reu.

fannetje schreef:Ik meld me hier ook maar eens.
Ik heb een flatcoated retriever van inmiddels 9 jaar.
Zij is in december geblesseerd geraakt tijdens behendigheid en heeft haar kruisband gescheurd.
Inmiddels zijn we 9 weken na de TPLO verder en de revalidatie gaat goed. Hopelijk kunnen we met een week of 8 weer beginnen met behendigheid als de opbouw goed verloopt.
Hier wat foto's:
[ [url=m/AIeeBB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Moet zeggen dat het energiebommetje zijn nogal mee valt, zeker in huis. Merk wel verschil met onze Collie, die is toch een stuk rustiger. Maar, laat de Sheltie los buiten en die spurt er vandoor haha, muisjes zoeken! Kan hier gelukkig best en hij komt ook goed terug als we hem roepen, maar af en toe is 'ie Oost-Indisch doof! En tja, blaffen natuurlijk he, nogal eigen aan een Sheltie. En dan alletwee bij het minste wat wij bewegen "oh wat gebeurt er???". Best vermoeiend soms

tess_84 schreef:Lianne, bedanktMoet zeggen dat het energiebommetje zijn nogal mee valt, zeker in huis. Merk wel verschil met onze Collie, die is toch een stuk rustiger. Maar, laat de Sheltie los buiten en die spurt er vandoor haha, muisjes zoeken! Kan hier gelukkig best en hij komt ook goed terug als we hem roepen, maar af en toe is 'ie Oost-Indisch doof! En tja, blaffen natuurlijk he, nogal eigen aan een Sheltie. En dan alletwee bij het minste wat wij bewegen "oh wat gebeurt er???". Best vermoeiend soms
![]()
Fannetje, nee, we sporten niet met onze honden, mijn man heeft wel een tijdje agility gelopen met onze Collie, wat hij overigens best goed deed, maar op het moment blijft het bij wandelen en mee naar de wei bij de paarden. We zijn net een viertal maanden verhuisd naar Duitsland en moeten hier nog alles uitzoeken. Mijn man wil wel graag terug starten!
Met Danté hebben we een start gemaakt voor agility, maar nog geen volledig parcours.
Ik heb een paar vriendinnen die met hun Sheltie agility lopen en die kunnen echt hard!
Zal ik jullie nog wat vervelen met foto's?
[ [url=m/WIqVnj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Q4Ufb5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rOILR1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/izUTTh.jpg]Afbeelding[/url] ]