Ik heb zelf ook veeeeel konijntjes waar ik bewust mee fok op kleur en kwaliteit uiteraard, zijn vlinderkonijntjes.
Wat jammer met de DA maar kom er zijn ergere dingen, laten we het daar maar niet over hebben.
Vond ook al op de eerste foto's zowel van vorig nestje als dit dat ze veel te bloot lagen. Konijnen worden naakt en met ogen dicht geboren, ze koelen zo af en een moer houdt haar nestje niet warm. Bij mijn nestjes doe ik daarom de eerst twee weken geen controle wegens te sterke afkoeling van het nest. Als ik foto neem zie ik nooit kleintjes

Als ze te mager is, je hebt toch paarden? voer ze luzerne bij, konijnenmelk is heel vet en luzerne zorgt voor een goede melkproductie en is goed vet. Doe ik altijd en werkt prima, konijnenvoer is niet voldoende. Het duurt trouwens nog even eer de kleintje zelf mee eten met mama en eer ze een vachtje hebben.
Om te plaatsen als ze groot zijn, hang misschien aan de school van je kindje een briefje ofzo?
Wat ik wel altijd doe, is controleren of er niet eentje aan mama' s tepel is blijven hangen, dit kom ik heel vaak tegen.
veel plezier ermee