Eoweyn_x schreef:Dit klinkt misschien stom en ik kan het op de foto's niet goed zien aan het uiterlijk, maar is de papa geen wild konijn ipv hollander?
dat zeiden ik en mijn vriendin ook al.. papa is zwart met wit mama is bruin maar niet wildkleur de kinderen zijn 2 albino's, 2 wildkleur en 1 wildkleur met wit stipje op de snuit.
overigens komen de konijnen uit een dierenwinkel dus wie weet is t mannetje wat er nu bij zit wel niet eens de boosdoener? ze dachten dat t beide mannen waren namelijk.
heb al eens een konijn gehad, die gaf me wel heel veel plezier hoor. ook het zorgen voor is heel leuk.
dat konijn had geen problemen met gladheid zeil. die liep ook op de plavuizen en laminaat.
voor iedereen die zegt jammer dat ik mijn eigen plezier boven t beestje trek: hoe hadden jullie het dan graag gezien?
ze hebben 2m2 rond ren ruimte op de grond en dan daarnaast nog meer dan 2m2 de hoogte in met die platformen... ja oke ze komen niet altijd buiten maar kan ze heus buiten op t gras laten lopen afentoe. als ik kijk hoe ik mijn konijn ( was 7 he! ) hier met een kooi van 85cm bij 50 en een cavia erbij in en alleen zomers eens een uurtje buiten is dit toch al een villa voor ze.
Laatst bijgewerkt door unihorses op 17-06-15 15:29, in het totaal 1 keer bewerkt