Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Courses schreef:Naast een aantal ‘standaard’ dingen zou ik ook heeel erg graag een langharige kat weer willen ... Niet omdat het een raskat dan is maar omdat ik zulke dieren erg veel liefde vind uitstralen en gewoon, heel erg fijn om mee te liggen enzo ...
Verder, binnen kat, kan alleen, liever geen medische problemen (klinkt misschien arrogant maar ik heb net een kat gehad met tientalle medische problemen en dat was niet echt een pretje met zeer nare afloop ...), en niet sproeien .. Dat is toch niet zo’n gekke lijst verder?
Wil graag een asiel kat omdat ik een dier een beter leventje wil geven, hier krijgt zij/hij veel liefde, ruimte en rust en ik vind ’t vreselijk dat er zoveel mensen hun dier ‘moeten’ afstaan (om welke reden dan ook) en zo’n diertje in een asiel terecht komt waar ze soms maanden blijven
MyWishMax schreef:Er zijn ook ziektes waar ze op testen die op dat moment negatief zijn, maar later wel positief worden. Dat zegt dus jammer genoeg ook niet alles. Vooral niet omdat DA's in NL het niet altijd herkennen als het wel doorbreekt. (Maar dat zijn de niet besmettelijke dingen uit mijn hoofd, geen ramp voor de rest van de honden, wel voor die ene hond)