Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

lor1_1984 schreef:Zwerte, hier heb ik een afwasteil met allerlei speeltjes erin en de katten hebben ontdekt dat je die heel goed ondersteboven kunt gooien om dat ene leuke speeltje eruit te halen.
Ik ruim dus een paar keer per dag op en zij bedienen zichzelf.

. Je kan namelijk daar ontzettend veel kiezen welke echt bij jouw past, niet welke jij vind dat bij je past. Vaak kan je t beste aan de kat overlaten die bij je past, dat merk je namelijk heel erg snel !!
dan als die hierheen komt is hij 13 weken.. Maar is dat niet wat ouder? Of is dat juist goed?
is ze nu een lekker ondeugende puber die graag achter Alice aanloopt en luidkeels alles mededeelt wat ze meemaakt. Naar onbekende mensen is ze nog erg schichtig maar the incrowd heeft een pluizig ledemaat zolang ze hier in huis zitten. Haar nadelen zijn dat ze enorm veel energie heeft en regelmatig op de kop in de gordijnen hangt en alles wil vermoorden (schoenen, sokken, kussen, Alice
) en behoorlijk in de weg loopt.
Ik vind 7 weken ook veel te jong! Ik heb zelf pleegkittens zitten die morgen 9 weken oud zijn, ze zijn nog zó klein! Het is ook een groot nest, 6 stuks, dus dat maakt ook wel uit. Met 7 weken zou ik het echt niks gevonden hebben als ze dan al weg mochten... Eerst nog maar even wat groeien nog denk ik dan. :p