Thioro schreef:Spreek me er niet van.
Ze vangen hier aan de lopende band muizen. De spitsmuizen zijn op denk ik, nu zijn het grotere veldmuizen.
Er zijn 2 special delivery's:
1) muis wordt mee naar binnen gezeuld en levend in huis losgelaten. Eenmaal in huis is het hun vriendje en moet ik er maar zelf voor zorgen dat ik het beest weer buiten krijg. Heb serieus al een muis gevangen die in het voederbakje van de kat zat te smikkelen en de kat zat er trots op te kijken.
2) muis wordt mee naar binnen of vlak voor tuindeur gesleept en met huid en haar verslonden. Behalve de darmpjes, darmpjes zijn vies dus eten ze niet op en mag ik wederom opruimen.
De 'we nemen een vriendje levend mee naar huis' delivery is er ook in konijnen of mollen versie.
Ben altijd heel blij met hun cadeautjes *not*.
Heb me hier tranen om gelachen. Heerlijk
Onze wijlen mevrouw poes nam ook graag levende cadeautjes mee, die dan binnen vrolijk rond mochten rennen tot wij ze tot haar belediging vingen en over de sloot gooiden.
Soms werden ze ook op het gras verorberd, behalve inderdaad ingewanden. Nom nom nom..
Het leukste was nog een vogel in de serre los laten en weer vangen, en weer los laten, en weer vangen, met gevolg dat de veren o-ver-al lagen.
We hebben nu een kitten van 3.5 maanden, en zo speels en snel als hij is ben ik benieuwd/bang wat hij ons gaat brengen als hij eenmaal naar buiten mag