Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
safina schreef:Mijn oppas-ridgeback slaat nooit aan, begroet alle vreemden kwispelend en is volkomen gefixeerd op eten (zet hem een bak brokken voor en je mag alles meenemen wat er staat, zowel thuis als hier). En hij vertikt het om met regen of koud weer naar buiten te gaan. Dan gaat hij in de ankers en krijg je hem nauwelijks over de drempel. Ze hebben geen ondervacht, dus het is geen hond die je met slecht weer naar buiten laat om je erf te bewaken...
mignonne2403 schreef:berner senner (schrijf ik het goed??)
Mn moeder had een vriendin, en die had een hond (jaja) en daar kon je gerust naar binnen toe, maar als je dan naar buiten wou, dan ging hij voor de deur zitten grommen.
als je dat thuis komt zitten de inbrekers nog in je huis
Regallie schreef:slimmerik schreef:Dit vind ik persoonlijk weer erg jammer..... Ga voor een gezonde goed gefokte hond!
En wat is er dan precies niet goed aan marktplaats?
Regallie schreef:slimmerik schreef:
Dit vind ik persoonlijk weer erg jammer..... Ga voor een gezonde goed gefokte hond!
En wat is er dan precies niet goed aan marktplaats?

Amandavd schreef:Pas op met Boerboels, als je een boerboel wilt zoek dan echt een via de vereniging die goed bekend staat. Boerboels kunnen linke hondjes zijn als daar onzorgvuldig meegefokt is, dan zijn ze wat onvoorspelbaarder van karakter, net zoals de Rottweilers.
Een bull mastif lijkt mij leuk voor jullie. Kortharig, waaks maar toch gezellig.
slimmerik schreef:Omdat het daar stikt van de broodfokkers ..... http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Broodfokker
Maar ja als je er geen eerlijk bedrag voor over hebt dan is het een prima adres....
Regallie schreef:slimmerik schreef:Omdat het daar stikt van de broodfokkers ..... http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Broodfokker
Maar ja als je er geen eerlijk bedrag voor over hebt dan is het een prima adres....
Jou laatste zin is in mijn ogen iet wat kort door de bocht.
Huidige hond ook via marktplaats gekocht, heb haar gereserveerd toen ze nog niet eens geboren was en we zijn elke week tot de 9e week wezen kijken en hebben haar toen pas mee genomen. Beide ouder honden zijn getest. Pups zijn in huis opgegroeid. Nee er zit geen stamboompapier bij, maar die mensen wisten waar ze mee bezig waren en de honden waren echt alles. Kortom het is niet allemaal slecht en ik vind het een fijne plaats om eens 'rond te snuffelen'.