Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gemmeke schreef:Ik ben wel benieuwd of je je buurman nog gesproken hebt?
En inderdaad met een ijzerzaagje zijn de schroeven zo weg! En dan is je tuintje dicht, dat is toch wat je wilde?
Bon_charmeur schreef:Letitia1991 schreef:Hier ben ik het helemaal mee eens![]()
Je hebt hem trouwens zelf gezegd dat hij de schutting maar moest dichtmaken. Nou, hij is dicht. "Niet op deze manier!" is echt geen argument, want je hebt hem hopelijk niet specifiek gecommandeerd hoé hij dat moest doen? Je zei dat je zelf geen geld hebt om de schutting dicht te maken (ben ik trouwens de enige die dat raar vind met een dure baby op komst? Zoals aangegeven kost het je maar een paar tientjes hoogstens), nu is hij dicht en wees blij dat je er geen ene cent aan hebt hoeven uitgevenEn die schroeven zijn zo opgelost, je moet zo'n dingen toch ooit leren? Ik ben 22 en ik verbouw rustig een woonhuis in m'n eentje, dan kun jij die schroefjes vast ook afknippen
en anders vraag je het aan een buur om er eentje voor te doen bijvoorbeeld.
Die paar tientjes geef ik liever uit aan pampers, en wie ben jij om te oordelen over het feit dat ik een baby krijg maar geen paar tientjes heb voor dom gezeur van een buurman!
Die buurman met zijn dom gezeur heeft nu wel volledig op eigen kosten die schutting voor je dichtgemaakt, zoals jij zei dat hij moest doen.
Hoop voor je dat je dat zelf nooit mag mee maken zwanger worden en dat je kerel hem aftaait!
Maak je geen zorgen, ik kan met 100% zekerheid zeggen dat dat niet zal gebeuren. Maar dat is offtopic.
Er staat nergens dat ik het niet kan met een zaag er staat dat ik het gereedschap er niet voorheb! Ben een jaar alleen en bijna 9 mnd zwanger dus de behoefte om mijn gereedschap voorraad aan te vullen is er niet zo, babykamer ed gaan bij mij wel voor! Maar goed ik zal wel de enige moeder zijn die zo redeneerd
Dan vraag je gereedschap. Aan je moeder, ander familielid, vrienden, buren. Je kunt het jezelf natuurlijk ook moeilijk maken. Zoveel voor de hand liggende oplossingen, maar je moet wel willen.
Anyway heb camera klaar mocht ik het weekend Mijn hond nog is een paar uur alleen laten kan ik hem gebruiken, en vanmiddag komt mijn vader de schroeven door flexen
Kijk eens aan, schroeven weg, schutting gratis dichtgemaakt, iedereen blij. Ik raad je aan nu geen problemen te gaan zoeken waar er geen zijn, nu het opgelost is. Succes met de naderende bevalling!
yentl2010 schreef:Ts schijnt zelf een niet al te vriendelijk persoon te zijn ,dan kan ik me voorstellen dat die buurman zoiets heeft van![]()
Zie bij haar advertentie dat ze haar paard aanbied voor lease ,iemand reageert daar en die reactie zegt mij genoeg![]()
En dan maar zeggen dat de buurman een beperking heeft ? Heb je hem dat gevraagd ?
Zo niet vind ik het not done om zoiets maar te gaan lopen blerren
En excuus van dat ze zwanger is gaat bij mij ook niet op ,dat ze dan meer hormonen heeft dan normaal dat klopt . Maar sommige mensen hebben van zich zelf al een kort lontje
Zou zeggen koop zelf een zwembadje ook lekker voor de kleine straks
Kosten niet veel zag ze gisteren nog bij de blokker voor € 10
Bon_charmeur schreef:Hoop voor je dat je dat zelf nooit mag mee maken zwanger worden en dat je kerel hem aftaait! Ben een jaar alleen en bijna 9 mnd zwanger
Bon_charmeur schreef:Mijn hond opsluiten van 1 tot 7 in huis gaat me te ver, mijm hond is graag buiten en daarbij heb ik mijn tuin omheind voor de hond, ik woon in een straat waar veeeel honden zijn rn ik zelf ook last heb van de overburen hun hond die snachts in de kennel zitten en veel blaffen,
En mbt aanlijnen, mijn tuin is pas sinds 3 weken omheind, daarvoor had ik enkel een draadje en liep mijn hond wel is naar het uitlaat veldje, iedereen kent mijn hond, ook honden uit de buurt, hij speelt wanneer het mag en hij negeert ze wanneer ze uitgelaten worden. Dus mbt het aanlijnen is er miemand die er last van heeft mijn hond hb ik ondrr controle
Er staat nergens toch dat iemand klaagt over dat mijn hond los loopt? Vele honden lopen hier los, woon vlak bij Bos /veld
Mijn buurjongen de zoon vd buurman loopt ook wel is bij mij achter thuis om een hark te lenen oid ook dan is mijn hond niet vals en toen ik nog niks omheind had zag de hond ook de nare buurman dagelijks!
Mijn hond slaapt veel en vermaakt zich prima ls ik er niet ben
Camera ophangen is indd een optie!
Ik heb nu het stukje waar de hond dan zogenaamd bij omhoogdspringt mijn tuin tafel voor gezet, en hoorfe net de buurmsn met fe boormachine in fe weer
DatBenIkNou schreef:Bon_charmeur schreef:Mijn hond opsluiten van 1 tot 7 in huis gaat me te ver, mijm hond is graag buiten en daarbij heb ik mijn tuin omheind voor de hond, ik woon in een straat waar veeeel honden zijn rn ik zelf ook last heb van de overburen hun hond die snachts in de kennel zitten en veel blaffen,
En mbt aanlijnen, mijn tuin is pas sinds 3 weken omheind, daarvoor had ik enkel een draadje en liep mijn hond wel is naar het uitlaat veldje, iedereen kent mijn hond, ook honden uit de buurt, hij speelt wanneer het mag en hij negeert ze wanneer ze uitgelaten worden. Dus mbt het aanlijnen is er miemand die er last van heeft mijn hond hb ik ondrr controle
Er staat nergens toch dat iemand klaagt over dat mijn hond los loopt? Vele honden lopen hier los, woon vlak bij Bos /veld
Mijn buurjongen de zoon vd buurman loopt ook wel is bij mij achter thuis om een hark te lenen oid ook dan is mijn hond niet vals en toen ik nog niks omheind had zag de hond ook de nare buurman dagelijks!
Ik heb nu het stukje waar de hond dan zogenaamd bij omhoogdspringt mijn tuin tafel voor gezet, en hoorfe net de buurmsn met fe boormachine in fe weer
Fijn zo'n hond die zichzelf uitlaat. Lekker makkelijk. En nu 'mag' hij ook fijn in jouw tuin schijten als je zolang weg bent, want die is groot genoeg.
Bon_charmeur schreef:Kohtje mujn schuttibg staat op mijn helft, zie net dat hij alles dicht geschroefd heeft en dat de schroeven aan mijn kant zn 4 cm uitsteken, ben nu bij hun deur geweest dit kan namelijk echt niet!
.
)
DatBenIkNou schreef:Bon_charmeur schreef:Mijn hond opsluiten van 1 tot 7 in huis gaat me te ver, mijm hond is graag buiten en daarbij heb ik mijn tuin omheind voor de hond, ik woon in een straat waar veeeel honden zijn rn ik zelf ook last heb van de overburen hun hond die snachts in de kennel zitten en veel blaffen,
Fijn zo'n hond die zichzelf uitlaat. Lekker makkelijk. En nu 'mag' hij ook fijn in jouw tuin schijten als je zolang weg bent, want die is groot genoeg.

.
....en nu ben ik dus ook weer een verklaring over hoe en wat aan het afgeven, anders wordt er weer een verhaaltje aan vast gebreid).