Insecten dood slaan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-14 20:56

hannah41 schreef:
Geryon schreef:
Straks vermoordt je me nog!

(je tekst: Ik vermoord alles wat mij tot last is :'))

A-ha O:)
Ik zou zeker oppassen ja :))
Je hebt gelijk, het staat er een beetje apart.

Haha ik vind het er leuk staan :D

Pluizebolpum schreef:
Geryon schreef:
Natuurlijk is het diervriendelijker om een muis meteen te doden dan hem te laten verhongeren. Jij doet nu de vergelijking muisvriendelijk = verhongeren of muisonvriendelijk = meteen dood.

Dat is geen goede vergelijking :+ Dus je moet je keuze ook niet daarop baseren.

Maar daar kan het wel op neer komen. Zo'n 'diervriendelijke' val moet je dan wel regelmatig controleren en niet vergeten. En laat dat nou net zo makkelijk zijn als ie ergens achter een kast staat. En misschien dat het inderdaad voor normale mensen geen goede vergelijking is maar ik ken mezelf en zou ook in staat zijn om zoiets te vergeten. Maar goed, is hier niet aan de orde. Ik heb een mobiele muizenval en alleen ooit eens last gehad van een kolonie voyeuristische bont gekleurde speelmuizen achter het toilet (nee, mijn vorige kat was ook niet normaal).

Als je zoiets vergeet dan is het inderdaad wel juist een goede vergelijking :P

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-14 19:00

Ik wilde niet weer een heel nieuw topic openen vandaar nog even een reactie.. Ik word echt gek van die vliegen en vind het ook smerig.. Die vliegenmeppers waar je ze mee electrokuteerd (zal fout geschreven zijn sorry..) zou dat veel pijn doen?

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 19:08

Arrabel schreef:
Ik wilde niet weer een heel nieuw topic openen vandaar nog even een reactie.. Ik word echt gek van die vliegen en vind het ook smerig.. Die vliegenmeppers waar je ze mee electrokuteerd (zal fout geschreven zijn sorry..) zou dat veel pijn doen?

Voor de vliegen wel als ze niet in 1x dood zijn :j

Femek2902

Re: Insecten dood slaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 22:21

Ja, dat doet ze zeer, voor zoverre vliegen dat ervaren.. Dan kan je ze beter met een ouderwetse vliegenmepper plat slaan, super effectief als je hard genoeg slaat xD

janjaffa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 22:26

Kijk dat vroeg ik me nou ook af of ik de enige was :D.
hoewel ik gruwelijke hekel heb aan insecten kan ik ze ook niet doodmeppen.
zelf tijden het Wandelen kijk ik nog uit voor de verschillende slakken waar ik anders opsta :')