_Femkeeex schreef:Maak er een Aquarium van! En stop er van die exotische grote vissen in
Dat zou wel heel gaaf zijn. Maar dat gaat niet lukken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

GamblersCup schreef:Veels te klein voor parkieten en kanaries joh! Heb je die buiten volieres wel eens gezien? Minstens 2 meter hoog, minstens een paar meter diep. Nee, hier kun je geen vogels in doen. Hoewel, er zijn van die heule kleintjes, die piepdingen... geen idee hoe ze heten!
Maar vogels op een slaapkamer betekend heel goed ventileren zonder dat het tocht.
diee zijn leukNeon schreef:Fretten stinken... (ook als je ze zinderlijk maakt, hebben ze een bepaalde geur bij zich)
Als mijn kind ooit met een fret aankomt zetten, gaat het beest linea recta terug naar waar hij vandaan kwam
anneliesdj schreef:Neon schreef:Fretten stinken... (ook als je ze zinderlijk maakt, hebben ze een bepaalde geur bij zich)
Als mijn kind ooit met een fret aankomt zetten, gaat het beest linea recta terug naar waar hij vandaan kwam
Kwestie van schoonmaken.
Vrienden van mij hebben een frettenopvang in huis, hoeveel het er precies zijn geen idee maar de 30 zeker gepasseerd en daar ruik je helemaal niets van.

Tessa_93 schreef:_San87_ schreef:
Aaaahhhh daar issie weer![]()
Daar had ik inderdaad al naar gekeken!!
Hoorde alleen dat ze giftig speeksel hebben en je daar goed ziek van kan worden ?
. Overigens is het goed om te weten dat je teju's het beste aanschaft als ze nog heel jong zijn, omdat je ze dan makkelijker tam krijgt en naar je hand kunt zetten, teju's zijn het eerste jaar van hun leven vrij agressief. Eenmaal tam zijn het net honden
. Mannelijke teju's worden zo'n 1,30m, vrouwelijke zo'n 1,00m.