Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xSlvna schreef:Als ik hobbymatig een dure, kwalitatief goede hengst op mijn kwalitatief goede merrie zet en beide elkaar aanvullen waar nodig is en verbeteren waar leuk is, zal niemand zeuren over mijn hobbyveulentje.
Maar als ik hobbymatig mijn gebrekkige draver laat dekken door een hengst die er absoluut niet bij past kan ik wel verwachten dat ik de wind van voren krijg
dierenfan schreef:Ongelofelijk dat je voor zo'n reu kan kiezen......
geerke schreef:Geen een hond is toch een mislukkeling?Gewoon lief...
briitje schreef:Ik zou daarnaast ook zeker voor een andere reu gekozen hebben. Vind dit eigenlijk een lelijke Chi. Er zijn zeker mooiere.
Saskia9 schreef:briitje schreef:Ik zou daarnaast ook zeker voor een andere reu gekozen hebben. Vind dit eigenlijk een lelijke Chi. Er zijn zeker mooiere.
Toch vreemd dat lelijk een mening is en nog altijd geen feit......
Ts,ik zie dit topic nu pas! Hoop dat de mensen die willen rellen gewoon wegblijven of open een eigen topic om zulke dingen in te discussiëren!
Ts,hoe is het met aanstaande mams? Nog een keer gedekt of?
Saskia9 schreef:briitje schreef:Ik zou daarnaast ook zeker voor een andere reu gekozen hebben. Vind dit eigenlijk een lelijke Chi. Er zijn zeker mooiere.
Toch vreemd dat lelijk een mening is en nog altijd geen feit......
Ts,ik zie dit topic nu pas! Hoop dat de mensen die willen rellen gewoon wegblijven of open een eigen topic om zulke dingen in te discussiëren!
Ts,hoe is het met aanstaande mams? Nog een keer gedekt of?
Of mag ik mijn mening niet geven?
. En dat kan ts zelf ook wel verwachten. Maar ts antwoord toch niet op vragen als de post niet naar zin is 
Saskia9 schreef:Achja,gelukkig komen bij 'lelijke' mensen soms toch mooie kinderen uit
Zeker in het geval van naakthondjes,zie je vaak liefhebbers die kiezen voor dit soort hondjes omdat ze 'mooi van lelijkheid' zijn. Ieder zijn keus!