Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
love_western schreef:Ik vind het heel grappig dat toen in dat topic over honden in de supermarkt. Dat de meeste mensen zeiden dat het niet hygiënisch is. En dieren horen biet tussen de voedsel.
Maar in het restaurant is wel primalekker krom
love_western schreef:Ik vind het heel grappig dat toen in dat topic over honden in de supermarkt. Dat de meeste mensen zeiden dat het niet hygiënisch is. En dieren horen biet tussen de voedsel.
Maar in het restaurant is wel primalekker krom
calippe schreef:Mensen kunnen zich overal aan storen als ze wíllen, maar het is ook een beetje een keuze hoor!
Als ik er zo over nadenk, ben ik zelf misschien ook wel intolerant en een zeur naar andere mensen als het om andere zaken gaat. Misschien moet ik daarom eens stoppen daarmee. Gewoon omdat ik zelf ook begrip wil en tolerantie.
vuurneon schreef:Ik ben allergisch en ja, ik heb er echt snel last van (en dan word ik zo'n snotterende volwassene en dat is vieehieees). Het is geen keuze om allergisch te zijn, wel om je hond mee te nemen in het restaurant.
(en misschien ook wel voor zichzelf want als ik een reactie krijg is het echt niet fris
) Echt geweldig
vuurneon schreef:Ligt eraan; als de allergie is als uitgelokt is het al te laat en moet ik echt uit die omgeving. Volledig.
Oftewel, ik scan de ruimte al voordat ik ergens ga zitten. Hotel waar honden zijn toegestaan op de kamer vermijd ik volledig.
Als ik op bezoek ga bij familie die dieren hebben in huis, gaan de dieren ook uit de kamer en maken ze goed schoon voordat ik kom. Bijzondere eraan is dat ik er nooit om heb gevraagd, want dat vind ik ook zo lastig. Maar ze doen het uit zichzelf al(en misschien ook wel voor zichzelf want als ik een reactie krijg is het echt niet fris
) Echt geweldig
corine1981 schreef:Gelukkig krijgen wij straks een niet verharende, reukloze, allergie vrije hond
ga anderen niet lastig vallen met mijn aandoening
vuurneon schreef:corine1981 schreef:Gelukkig krijgen wij straks een niet verharende, reukloze, allergie vrije hond
Allergievrije honden bestaan niet. Het zijn dieren die een verminderde hoeveelheid van een bepaald eiwit bij zich dragen, maakt ze niet vrij van allergenen. Zou ik er op kunnen reageren? Ja. Die kans bestaat. Is de kans kleiner dan bij een willekeurige golden retriever? Ja.
Overigens verhuis ik zelf wel van tafel, doe daar niet moeilijk overga anderen niet lastig vallen met mijn aandoening
achter 

vuurneon schreef:O ja, zo bedoelde je dat
Er zijn namelijk wel mensen die echt denken dat er allergeen vrije honden/katten bestaan.
.
en dingen voor de hond op de kaart staan inclusief roomservice ook. En ligkussens die ze uitleenden voor op de kamer die ook netjes iedere dag werden verschoond net als ons bed.
de dagen wachten op reparatie waren dus erg aangenaam.