En eerlijk is eerlijk voor een kattevoer vond zelfs ik deze redelijk lekker ruiken

De blikjes die je nu hebt was ook naar mijn mening de beste keuze, 50% vlees en geen granen. Wel opletten want vanuit het sheba assortiment is/zijn alleen deze 'goed' (naar mijn mening dus) en zelfs bij dit specifieke merk niet alle varianten, maar de kip was vlgs mij wel ok.
Alleen omdat mijn kat ze binnen een poep en een scheet opheeft en net zo blij is met andere tractaties geef ik ze persoonlijk dus niet, vlgs mij zijn ze hier iets van 80-90 ct per kuipje. Ik heb ze dus ook al een aantal jaar niet meer gegeven.
Waarom niet gewoon echt rauw vlees voor de kat als extraatje kopen? Hij krijgt alles binnen via de brok die je nu geeft, het rauwe vlees is dan als extra/tractatie dus hoef je niet op de verhoudingen etc te letten, maar het is wel goed voor zijn tandjes (als je dingen met bot geeft zoals een kuiken/kippevleugel).
Voordeel is dat je het niet apart in de dierenwinkel hoeft te kopen en goedkoper is dan kuipjes/blikjes, en het op zich niet 'opvalt' (in kosten) tussen je normale boodschappen, je kunt zelf lekker kippevleugels eten en er gewoon 1 aan de kat geven (ongekruid, ongekookt, ongebakken etc, gewoon rauw, mocht je kat moeite hebben met de botten (soms moeten ze daar even aan wennen) kun je het even met een hamer bewerken zodat de botjes kleiner zijn), alleen nooit dingen van varken geven, de rest mag een kat wel hebben
Maar goed, ze heeft toch een dikke 20 minuten plezier gehad ervan, het duurde best lang voordat ze het op had
Ze at er wel héél smakelijk van, ze vond het heerlijk!
Nu laten we haar vaak gewoon zeuren om eten, ze geeft na een tijd wel op en dan gaat ze gewoon in haar mand liggen, maar als je kat echt een volhouder is, lijkt het mij wel vervelend!
)