Hond uitlaten met vuurwerk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

rien10

Re: Hond uitlaten met vuurwerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 10:01

Hier twee honden die er niets om geven. De oudste (10) kijkt er niet eens naar. Wil wel mee naar buiten om 12 uur, want dat is gezellig, iedereen op straat (ze is gek :D ). De reu van 5 ziet het gedrag van de ander, is dus ook rustig, maar wel erg alert. Niet helemaal 100% relaxed dus. Als ik mijn dochter naar de manege breng (in t recreatie gebied) mogen ze mee, dan loop ik gelijk lekker een uur in het bos. Verder thuis dan nog even poepen en piesen op het gras in de wijk. No problemo. Heerlijk. Maar... eten jullie honden ook zo graag ontplofte rotjes? Mijn oudste hond vind het soms te lekker om er af te blijven. 1 en 2 januari moet ik echt opletten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 13:01

Ik zal es wat anders vertellen xD Het was 00:05 ongeveer. Wij liepen naar de brug om mooi zicht te krijgen over de stad en al t vuurwerk, komen er 2 mensen langs met hond. Ik dacht uh wtf.. Op t moment dat er echt overal volop vuurwerk werd afgestoken, duh t was 12 uur.. Vond het heel vreemd..

Boompje1985

Re: Hond uitlaten met vuurwerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 13:09

Mijn hond heeft het prima gedaan met 2 theelepeltjes advocaat op de hele avond en op de terugweg was ze echt kei stoer :j we gingen rond 01.30 weer terug naar huis we gingen lopen wat we altijd doen maar de hond heeft wel flink door gelopen maar haar staart zat niet tussen der benen en ze hijgde en trilde totaal niet *\%/*