filou ligt naast me op z'n handdoek te slapen, naast me is hij het meest op zijn gemak.
In zijn bench draait ie anders maar rondjes
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

2a54z6e45r6r schreef:Hopelijk is nog niet iedereen gaan slapen
Heb nog een vraagje: hoe moet ik het aanpakken als hij jankt 's nachts en overdag als ik er niet ben? Niet op in gaan? Of hem op een of andere manier geruststellen?
Anoeska27 schreef:2a54z6e45r6r schreef:Hopelijk is nog niet iedereen gaan slapen
Heb nog een vraagje: hoe moet ik het aanpakken als hij jankt 's nachts en overdag als ik er niet ben? Niet op in gaan? Of hem op een of andere manier geruststellen?
Een gedragen t-shirt of iets anders met jouw geur wil nog wel eens helpen.
. Heb er ook wat pastei bij gelegd. Hopelijk helpt het hem. In het aller slechtste geval slaap ik beneden in de garage

Als je een pup van 8 weken meeneemt naar huis, helemaal vreemde omgeving, zonder z'n broertjes en zusjes, zonder mama, zonder al zijn vertrouwde geuren... Dan kun je ook niet verwachten dat ie de eerste nacht gelijk beneden kan slapen zonder mauwen.. Daarom nemen veel mensen puplief in een doos mee naar de slaapkamer óf gaan een paar nachten beneden slapen zodat het hondje op z'n gemak kan wennen
2a54z6e45r6r schreef:Dat staat m'n vader zeker niet toe, mag al blij zijn dat de hond in huis blijft tot er een nieuwe eigenaar is. Dieren zijn niet toegelaten boven. En z'n angst is groter dan z'n honger...