Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
) Die weten er wel raad meePacific schreef:Jongens, dat meisje is 13. Vind je het gek dat ze 's nachts niet opstaat om die beestjes te voeren? Ik vind het niet schandalig, ik keur het ook niet goed, ik begrijp het. Volgens TS leven de muisjes nog en volgens mij kan het nu dan alleen maar beter worden.
DozenPower schreef:Ik ben er nu pas mee begonnen, omdat ik veel toetsen had in die week. En dan heb ik mijn slaap ook nodig.
Ik maak vanavond foto's en zet ze hier op.
Je lijkt het gewoon niet helemaal te beseffen, of het boeit je gewoon niet dat je die muisjes had kunnen vermoorden via een lijdingsweg?
Gelukkig leven ze nog
Alsof iedereen echt meteen helemaal correct voor die kleine diertjes zou zorgen.. Laura_Stella schreef:Ts ik vind dat je goed bezig bent!Gelukkig leven ze nog
Alsof iedereen echt meteen helemaal correct voor die kleine diertjes zou zorgen..
DozenPower schreef:Het boeit me welMaar als ze daar bleven, dan lijden ze toch ook? Dan gaan ze toch ook dood van de honger. Maar ik wou het wel proberen, en ze leven nu toch dus dat is nog een goed teken?
Laura_Stella Bedankt
DianXX schreef:Geryon schreef:Je moet trouwens echt heel licht aanrakend wrijven en niet 'duwend' wrijven is mijn ervaring.
Klopt, anders plet je het muisje.
Maar dat gewoon maar wrijven eroverheen minder goed helpt dan dat je erboven heen en weer gaat en dan heel licht het geslachtsdeel aanraakt. Maar dat zal vast per diertje verschillen. Geryon schreef:DianXX schreef:
Klopt, anders plet je het muisje.
Ik bedoelde het niet op die manierMaar dat gewoon maar wrijven eroverheen minder goed helpt dan dat je erboven heen en weer gaat en dan heel licht het geslachtsdeel aanraakt. Maar dat zal vast per diertje verschillen.