hond als je werkt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 12:38

[quote="kimmie261"]
nou ja ,ik zou liever een hond plaatsen bij mensen die werken maar wel héél veel doen daarbuiten met de hond,als iemand die thuis is en geen klap met de hond doet...

Idd ik ken mensen die niet uit werken moeten, maar zelden tot nooit gaan wandelen met hun hond. En als ze al gaan max een halfuurtje. Soms zitten ze zelfs heel de dag in de bench. Die honden hun geluk kan niet op als ik langskom (extremer als bij ander bezoek) omdat ze weten dat de kans bestaat dat ze met mij en mijnhonden mee op wandeling mogen.
Als mijn ma niet op de honden zou willen letten, zouden mijn honden helaas 11u per dag alleen zitten. Maar ik speel er 's morgens voor ik vertrek nog mee en neem ze elke avond nog uit voor een wandeling of mee naar stal waar ze vrij kunnen rondlopen en op konijnen jagen. Weekends worden er steevast wandelingen van 2u of meer gedaan. Ze vinden het, nu ze met 2 zijn, ook niet langer een ramp om alleen te zijn.
Mijn grootste angst was dat ze mijn ma (waarvan ze wel op bed mogen) leuker gingen vinden, maar nee. Als ik niet thuis ben is hun roedel niet compleet en gaan ze liever in hun bench liggen dan bij mijn ma in de zetel.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 12:39

heerlijke dieren he die honden :)

petitparis

Re: hond als je werkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 12:44

mja dan zorg je voor een oppas met zetel en alles erop en eraan en dan gaan ze nog de hele dag in hun bench mokken :D