love_western schreef:Maar van mij mogen ze kinderen ook verbieden in supermarkten. Telkens in de weg lopen. Krijsen of janken als ze iets niet krijgen. Overal aan zitten met hun handen onder de snot en slijm. En dan die boze moeders als je eens geïrriteerd tegen een kind zegt dat ze op moeten letten waar ze lopen, omdat ze al voor de zoveelste keer voor je voeten lopen. Want hoe durf je dat tegen hun kinderen te zeggen.
Daar ben ik het wel mee eens, werd vorige maand aangereden met een karretje tegen mn schenen, echt hard door een jochie van 10, toen ik zei kan je niet opletten, kwam zn pa even schelden en zo erg dat het leek alsof ie me een ram wilde verkopen, supermarktmanager zag het en sprong er min of meer tussen. Als je kind zich niet kan gedragen, moet je hem niet meenemen of voor lief nemen als mensen wat zeggen. Zelfde voor 2 en 3 jarige die op de grond gaan liggen en dan maar krijzen. Maar goed, zo kan je alles wel gaan verbieden.
bv Kinderen met snotneuzen in een karretje, want het is ronduit smerig als ze rondlopen met de groen drap aan neus en handen en dan alles uit de schappen trekken, zo verspreid bv de griep zich.
en dan komt er altijd van dat bemoeizuchtig rotvolk zich tegen je kinderen aan bemoeien. Ahhhh schatje, moet jij zo huilen, moet jij naar mama toe?
mijn hemel je bent zelf ook een kleine snotneus geweest,soms valt er gewoon niet tegenop te vegen.