Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vuurneon schreef:Daar ga ik ook niet van uit
Heb al vaker aangegeven dat die richten op 'overleven'. Dat de mentaliteit een gevolg is van de regering en het harde leven.
Denk ook niet dat je het redt op de straat met een zachtere mentaliteit.
nafnaf schreef:jeetje.. ik krijg de neiging om al die dingen te kopen en dan allemaal openknippen.
walgelijk, dat je zoiets kan verzinnen
_San87_ schreef:vuurneon schreef:Daar ga ik ook niet van uit
Heb al vaker aangegeven dat die richten op 'overleven'. Dat de mentaliteit een gevolg is van de regering en het harde leven.
Denk ook niet dat je het redt op de straat met een zachtere mentaliteit.
Alleen jammer dat ze daar niet doorhebben dat overleven makkelijker is samen, dan alleen.
doemaar schreef:Weet niet of het genoemd is. Maar in china stoppe ze ook levende katte in kleine potjes. Leuk voor de kids of decoratie
Bonnieaw schreef:Ik ga me terugtrekken uit dit topic...
Ik ben 100% met jullie eens dat er verschrikkelijke dingen gebeuren in dat land, maar om te beginnen over het radicaal uitroeien van een volk/geloofsovertuiging gaat mij te ver. Ook als deze berichten 'vermomd' zijn in een grapje over een atoombom. Daarbij ben ik er volledig van overtuigd dat er dan een andere groep opstaat die weer iets anders verzint wat de wereld niet zint, dus zo blijf je bezig.
Hoef jullie er vast niet aan de helpen herinneren hoe ooit de 2e wereldoorlog is begonnen.
Toedels
_San87_ schreef:Bonnieaw schreef:Ik ga me terugtrekken uit dit topic...
Ik ben 100% met jullie eens dat er verschrikkelijke dingen gebeuren in dat land, maar om te beginnen over het radicaal uitroeien van een volk/geloofsovertuiging gaat mij te ver. Ook als deze berichten 'vermomd' zijn in een grapje over een atoombom. Daarbij ben ik er volledig van overtuigd dat er dan een andere groep opstaat die weer iets anders verzint wat de wereld niet zint, dus zo blijf je bezig.
Hoef jullie er vast niet aan de helpen herinneren hoe ooit de 2e wereldoorlog is begonnen.
Toedels
Niet met het mishandelen van mensen en dieren iig.
Bonnieaw schreef:_San87_ schreef:
Niet met het mishandelen van mensen en dieren iig.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Auschwitz_(concentratiekamp)
hier kan je uitgebreid lezen hoe 'goed' mensen het hadden omdat 1 idioot heeft bedacht dat we niet allemaal hetzelfde zijn.
. 
LadyMadonna schreef:Betreft het eten van honden, katten, cavia's... Maakt feitelijk geen verschil met kip of koe of varken. Dat is puur een cultuur iets. Zit tussen de oren.
Er zijn landen waar ze volop sprinkhanen en andere insecten eten... Moet er niet aan denken
En tja, als dit echt is, is het sneu, maar heb meer moeite met stieren vechten.... En dat gebeurt nog steeds gewoon binnen de eu, compleet legaal...
Telpeva schreef:nafnaf schreef:jeetje.. ik krijg de neiging om al die dingen te kopen en dan allemaal openknippen.
walgelijk, dat je zoiets kan verzinnen
Als beelddenker zie ik dat voor mij: knipperdeknipknip, FREEDOM!!
*goudvisjes plonsen verdwaasd neer op straat, en vragen zich af: wtf, where's my water?'*
Flauw grapje in een serieus topic maar kon het niet laten, vergeef me