@ Percy : we hebben nu 4 eigen chihuahua's, twee reutjes en twee teefjes. Allemaal geholpen uiteraard.
Daarnaast hebben we nog twee "gasten".
De 5 jarige Evy waar we een thuis voor zoeken.
En dan de kleine ukkie die waarschijnlijk zal blijven hangen.
Deze hondjes leven gewoon bij ons binnen, lopen me ganse dagen na.
Ze hebben ook wel een eigen tuinhuisje met ren voor in zomerdagen, om lekker te kunnen zonnebaden en spelen.
Verder heeft mijn man ook nog 3 grote "buitenhonden", twee Berner Sennen en 1 New foundlander.
Waren het gewoon om buiten te leven in een ren.
Die heeft hij 2 jaar geleden samen geadopteerd in graatmagere en doodzieke staat, waren al oudere honden die anders ingeslapen zouden worden wegens verhuis naar het buitenland.
Zijn nu eigenlijk te goed op gewicht, ahum ... en dus al behoorlijk op leeftijd.
Ze leven hier ook nog steeds gedeeltelijk buiten.
Mijn man heeft een stuk gras van ongeveer 25 meter lang en iets van 12 meter breed afgezet voor hun als ren.
Verder hebben ze elk een binnenhok van 2,50 x 2,50 en nog een binnen ren.
Het binnengedeelte komt uit in zijn werkplaats.
Maar voor het grootste gedeelte van de dag lopen ze gewoon los over onze weide, liggen ze mijn bloemperkjes plat, liggen ze in het hooi of in de stallen van de paarden als die buiten staan, palmen ze ons terras in, slapen ze onder de trampoline...
Naja toch wel een beetje verwend.
Hij is gek van zijn "waakhonden".
Tja waakhonden ... je moet ze natuurlijk eerst wakker maken er erop wijzen dat er volk is, dan waken ze, hihi !!!