kat aangereden, dierenarts doet niks

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Re: kat aangereden, dierenarts doet niks

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 09:50

Ligt er wel een beetje aan hoe oud het dier is.

Mijn kat was ook nog maar 7 maanden, die ga ik geen spuitje geven omdat ik de DA rekening niet kan betalen. Was ze 18 geweest, was het waarschijnlijk een ander verhaal geworden. Kans op genezig is dan veel minder en hoelang heeft de kat sowieso nog te leven?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 10:47

Hier ook een kater van 2 tientjes die inmiddels al 1000 euro heeft gekost.... als ik Roy-tje richting kattenluikje zie vertrekken roep ik hem altijd als bezorgd "vrouwtje" even na dat hij voorzichtig met mijn kater moet zijn en zijn baasje (nogal boekhouderig ingesteld) voegt net voor het luikje dichtklapt daar nog snel even aan toe dat hij voorlopig nog niet afgeschreven is :P

SAKKIA

Re: kat aangereden, dierenarts doet niks

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 11:00

Jack was gratis, gekregen van het asiel voor alle kittens die mijn ouders opgevangen hebben :+ Jack was daar ook 1 van en hij had mijn hart veroverd. Vrouw van het asiel zag toen de band die wij al met elkaar hadden en besloot dat ze geen geld voor hem wilde.

Nu is Jack bij mijn ouders ook voor de hemelpoort weggesleept. My god wat heeft mijn moeder een werk van hem gehad. Hij is daar vreselijk ziek geweest, niesziekte. Stikte bijna in zijn eigen snot :o

Ik roep hem ook altijd na dat hij voorzichtig moet doen (nu komt hij nauwelijks nog buiten) en dan miauwt ie altijd nog even terug :=