Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ArlandoO schreef:OMG waarom kijk ik toch in dit topic, ik ben als de doooood voor die beesten.
Blij dat ik altijd mijn vader had, of nu vriendlief bij de hand heb om ze buiten te zetten terwijl ik hysterisch sta te springen op de bank.
en dat ze echt een probleem hebben als ze met dat beest achter me aan gaan rennen ofzo..
str33pje schreef:http://static.fjcdn.com/large/pictures/ ... 383248.jpg
deze is wel schattigverder ben ik als man zijnde ook enorm bang voor spinnen
hannahaapje schreef:Ze kunnen binnenkomen via kieren... Mijn slaapkamerraam bijvoorbeeld staat altijd op een kier.
Als je dicht bij een bos woont is het al helemaal lastig ze buiten te houden. Ik woon er drie minuten lopen vandaan.
Wat, lieveheersbeestjes, die bijten?
dan moet ik maar een cursus volgen: niet meer bang voor spinnen! JCDJK schreef:Als ik terug denk aan gisteravond toen ik de trap op liep.. Toen stond ik op iets maar ik kon niet zo gauw zien wat het was.. Later was het ook weg.. Achteraf denk ik: straks stond ik op die engerd!
Oh.. ArlandoO, dan hebben wij gewoon dikke pech denk ikdan moet ik maar een cursus volgen: niet meer bang voor spinnen!
Leffroi schreef:JCDJK schreef:Ja die langpoten enzo die gooi ik zo maar buiten, wel in een bekertje haha!
Deze was echt vies.. Heb er nog de kriebels van!
De stofzuiger, ik heb me een keer laten vertellen dat ze daar zo weer uitlopen
Nee hoor, gewoon ff een minuutje aan laten staan en dan doet 'ie het echt niet meer hooren anders zet je hem voor de zekerheid een nachtje buiten
Kennis van me is bioloog en die kon (heel geruststellend) vertellen dat met de 'thingies' het mannetje is en de grotere spin zonder die frutsels het vrouwtje. En inderdaad zijn ze in huis altijd met z'n tweeën behalve als een van de twee dood is natuurlijk