Geryon schreef:Maanoogje schreef:Mijn konijn haat andere konijnen. Ze valt ze aan. Uitzondering genoeg? Ze is territoriaal en heeft geen interesse. Ze kan het rammetje aanraken door haar hokje heen en krijgt minstens een uur per dag bewegingsvrijheid. Zonder toezicht kunnen de katten wel een gevaar voor haar vormen. Niemand anders zou haar willen verzorgen omdat ze gemeen overkomt als je haar wil voeren.
Nee. Als ik mijn konijnen houd zoals jij worden ze ook territoriaal en gemeen.
Ach ja, de andere 5 zijn heel lief. En Bubbles heeft al een leven in een buitenhok gehad. Heeft ze zelf verpest door haar hok maatje steeds maar aan te vallen waardoor zij dat hok kreeg en er een binnen hok voor Bub moest komen. Je kent mijn konijn niet, ze is lief als ze niet in haar hok zit. Is heel normaal voor vrouwtjes konijnen zelfs om kwaad en territoriaal te worden als je in haar hok komt. Trouwens, over het aantal konijnen: 2 komen uit een asiel, Bubbles heb ik gekregen en de rest zijn ongeluks producten van Bubbles haar hok maatje toen ze wel los in de tuin bij iemand kon lopen. Tsja, wat je zelf hebt veroorzaakt moet je zelf verzorgen vind ik..

Dat heeft er helemaal niets mee te maken.
hij kreupelt namelijk, de arme ziel..... En als hij zich net gewassen heeft dan lijkt het net of hij slecht in zijn vast zit (man he, moet snel snel en het zal allemaal wel) En dat voor zo'n jonge kat, wie doet dat nou?
Ram is overigens ook gecastreerd. Voedster is helaas overleden en hij heeft nog geen nieuwe vriendin
Ons konijn zag er zeer slecht uit, hij mistte ineens haar op zijn wang, had enorme traanogen e.d. Maar goed zoveel verstand hadden wij er ook niet van, dus hup naar de DA en daar kwam uit dat hij haken op zijn kiesjes had en geloof me die waren echt huge voor zijn klein konijn
Maar dat betekend nog niet dat jij dan recht hebt op dit kat