Hij was op en plaste bloed dan wil je niet meer gaan knooien met zo'n klein oudje. Guiness book of records heb ik eigenlijk nooit aan gedacht, ik wist wel dat er nog een jack was in Nederland die 25 was geloof ik ! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hij was op en plaste bloed dan wil je niet meer gaan knooien met zo'n klein oudje. Guiness book of records heb ik eigenlijk nooit aan gedacht, ik wist wel dat er nog een jack was in Nederland die 25 was geloof ik ! CK88 schreef:Helaas heeft mijn vader zijn jack van 23 (uit eerder bericht) laten inslapen...Hij was op en plaste bloed dan wil je niet meer gaan knooien met zo'n klein oudje. Guiness book of records heb ik eigenlijk nooit aan gedacht, ik wist wel dat er nog een jack was in Nederland die 25 was geloof ik !
CK88 schreef:Helaas heeft mijn vader zijn jack van 23 (uit eerder bericht) laten inslapen...Hij was op en plaste bloed dan wil je niet meer gaan knooien met zo'n klein oudje. Guiness book of records heb ik eigenlijk nooit aan gedacht, ik wist wel dat er nog een jack was in Nederland die 25 was geloof ik !